ابراز تأسف سرمربی تیم ملی شیلی بابت حمله به باشگاه اینتر

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی به اشتباه خود در حمله لفظی اخیرش به باشگاه اینتر درباره الکسیس سانچس اعتراف کرد.

ابراز تأسف سرمربی تیم ملی شیلی بابت حمله به باشگاه اینتر

به گزارش خبرنگاران، جنگ لفظی رینالدو روئدا سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی و باشگاه اینتر بر سر الکسیس سانچس با عذرخواهی سرمربی تیم قرمزپوش آمریکای جنوبی به سرانجام رسید.

روئدا در یکی از نشست های خبری چند روز پیش خود درباره ابراز نارضایتی اینتری ها از مصدومیت بازیکن شان در اردوی تیم ملی شیلی گفت: با تمام احترامی که برای همکاران اروپایی ام قائلم، من دوست دارم همانقدر از آنها احترام ببینم که به آنها احترام می گذارم. شادمان تر می شدم اگر آنها قبل از تصمیم گیری درباره اینکه الکسیس ابتدا باید 45 دقیقه و بعد 90 دقیقه بازی کند، به نظر ما احترام بگذارند. بگذارید خوب این موضوع را روشن کنم که ما الان دیگر در دوران استعماگران زندگی نمی کنیم.

اظهارات تند روئدا که باشگاه اینتر آن را غیرقابل قبول، بی اساس و توهین آمیز توصیف کرد، بازخورد چندان خوبی در رسانه ها نداشت و به همین دلیل هم او تصمیم به عذرخواهی گرفته است.

سایت کالچو مرکاتو به نقل از سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی نوشته است: من برای اینتر احترام و ارزش زیادی قائلم و آن را تحسین می کنم. این مسئله، اتفاقی بود که شاید من در رفتارم در قبال آن اشتباه کردم، چون حل و فصل این مسئله باید توسط پرسنل کادر پزشکی تیم صورت می گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 521

به "ابراز تأسف سرمربی تیم ملی شیلی بابت حمله به باشگاه اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز تأسف سرمربی تیم ملی شیلی بابت حمله به باشگاه اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید