اثبات اثر بخشی داروی ضد کرونا در روسیه

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، آژانس بیولوژیک فدراسیون روسیه اثر داروی ضد ویروس مفلوکین در ارتباط با ویروس کرونا را اثبات کرد.

اثبات اثر بخشی داروی ضد کرونا در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، ورونیکا اسکورتسوا، رئیس این آژانس گفت: اثبات شده که مفلوکین به طور کامل مانع گسترش کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2 در کشت سلولی با غلظت 2 میکروگرم در لیتر می گردد. این چنین غلظت در پلاسما خون پس از مصرف دارو در دوزهای درمانی برای استفاده انسان تائید شده است.

در تاریخ 9 آپریل وزارت بهداشت روسیه توصیه های مربوط به پیشگیری و درمان ویروس کرونا را خاطرنشان کرد و لیست داروها برای افراد آلوده را گسترش داد. در این بیانیه توصیه شده که بیماران مبتلا به کووید 19 از داروهای کلروکین، هیدروکسی کلروکین، لوپیناویر + ریتوناویر، آزیترومایسین (همراه با هیدروکسی کلروکین) و اینترفرون برای درمان استفاده نمایند.

ویتالی زویروا، رئیس گروه میکروبیولوژی، ویروس شناسی و ایمونولوژی دانشگاه پزشکی سچنووا مسکو، دارو برای درمان ویروس کرونا زودتر از یک سال و نیم الی دو سال ساخته نمی گردد.

به گفته وی این ویروس را برای همواره خواهد بود، به همین دلیل باید در یک محیط آرام داروهای درمانی آنرا فراوری کرد.

پیش از این خبرنگاران پوپوا، رئیس سرویس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف نماینده روسیه اعلام نموده بود که این سازمان میخواهد سه واکسن که می تواند در مبارزه با ویروس کرونا موثر باشد را فراوری کند. یکی از آنها در حال حاضر استفاده می گردد و بدون ضرر می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 129

به "اثبات اثر بخشی داروی ضد کرونا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثبات اثر بخشی داروی ضد کرونا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید