اختلاف شورای شهری&zwnjها به رأی غیرباغ به اراضی مشجر

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، سخنگوی شورای شهر تهران در اعتراض به رأی غیرباغ به اراضی مشجر گفت: تعجب برانگیز است که چرا کمیسیون باغات به زمینی که در سند آن قید مشجر ذکر شده رأی غیرباغ داده است.

اختلاف شورای شهری&zwnjها به رأی غیرباغ به اراضی مشجر

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در اعتراض به رأی غیرباغ به اراضی مشجر گفت: در خصوص اراضی کمتر از 500 متر فقط معیار حدنصاب درختان منتفی است و بسیار تعجب‌انگیز بوده که چرا کمیسیون باغات به زمینی که در سند آن قید مشجر ذکر شده رأی غیرباغ داده است.

وی اضافه کرد: من درباره رأی غیرباغ به اراضی مشجر اعتراض و گلایه دارم و موارد مشابهی به صورت زیاد مطرح شده که مثلا در کمیسیون رأی باغ داده شده، اما در صحن شورا از رأی غیرباغ به همان پروانه دفاع می‌کنند و شرح می‌دهند.

وی درباره صحبت‌های محسن هاشمی که از او خواهان شد مسائل را با محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی رفع کند اعلام نمود: اگر شما می‌خواهید همه مسائل اصلی شورا را در خارج از صحن حل و فصل کنید مبحث دیگری است، ولی به نظرم باید به این موضوع توجه جدی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 518

به "اختلاف شورای شهری&zwnjها به رأی غیرباغ به اراضی مشجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف شورای شهری&zwnjها به رأی غیرباغ به اراضی مشجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید