اعلام آمادگی نمایندگان 5 شهرستان خراسان رضوی برای تعامل و همکاری با میراث فرهنگی

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با نمایندگان مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن دیدار کرد و در این دیدار نمایندگان برای تمامل و همکاری با میراث فرهنگی اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی نمایندگان 5 شهرستان خراسان رضوی برای تعامل و همکاری با میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی امروز یکشنبه 5 مرداد ماه 1399 با اعلام این خبر افزود: در این نشست پیشنهادهای نمایندگان در حوزه انتخابیه شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب و داورزن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تفاهماتی برای هماهنگی فی مابین درخصوص مرتفع کردن آن ها صورت گرفت.

او ادامه داد: بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و علی اصغر عنابستانی، عضوکمیسیون اجتماعی و نمایندگان مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داروزن در مجلس شورای اسلامی در این دیدار حضور داشتند.

در این نشست علی اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی بر سرمایه گداری بخش خصوصی و اشتعال روستایی در حوزه صنایع دستی تاکید کرد.

همچنین بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز مساعدت های لازم با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در کمیته برنامه و بودجه را گفت.

در این نشست مکرمی فر گزارشی از عملکرد و برنامه های این اداره کل در شهرستان های حوزه انتخابیه این نمایندگان ارائه کرد و نمایندگان نیز از عملکرد این اداره کل در این شهرستان ها ابراز رضایت کرده و برای همکاری اعلام آمادگی کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 337

به "اعلام آمادگی نمایندگان 5 شهرستان خراسان رضوی برای تعامل و همکاری با میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی نمایندگان 5 شهرستان خراسان رضوی برای تعامل و همکاری با میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید