تور اروپا ارزان: امهال وام ها فقط شامل وام کرونا می گردد، اقامت گردشگران اروپایی در هتل های تبریز، اهواز و کرمان، هتل ها با تمام ظرفیت مسافر می پذیرند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، رییس جامعه هتلداران ایران از امهال وام های کرونایی تا سرانجام سال اطلاع داد و گفت: امهال وام ها شامل سایر وام های دریافتی به وسیله هتلداران نمی گردد.

تور اروپا ارزان: امهال وام ها فقط شامل وام کرونا می گردد، اقامت گردشگران اروپایی در هتل های تبریز، اهواز و کرمان، هتل ها با تمام ظرفیت مسافر می پذیرند

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

ایلنا: جمشید حمزه زاده (رییس جامعه هتلداران ایران) با اشاره به آنکه بسیاری از هتل ها افزایش نرخ 10 تا 30 درصد را اعمال نکرده اند، گفت: ما به روال هر سال افزایش نرخ هتل ها را اعمال می کنیم و هر هتل دار باتوجه به شرایط موجود نرخ خود را اعلام می نماید. البته هر سال مهرماه نرخ ها افزایش می یافت که سال جاری به علت شرایط موجود با تاخیر افزایش اعمال شد.

هرچند حمزه زاده از افزایش نرخ هتل ها حکایت می نماید اما حداقل و حداکثر نرخی که هتل های کشور ارائه می دهند تعیین نیست چراکه قیمت ها حتا برای هتل های 3 ستاره در یک شهر نیز فرق دارد و نمی توان نرخی تعیین و واحد ارائه داد .

رییس جامعه هتلداران ایران درخصوص ضریب اشغال هتل های کشور نیز گفت: هرچند به سمت فصل سرد می رویم اما میانگین ضریب اشغال هتل ها به 30 درصد رسیده است. بعضی استان ها مانند مازندران شرایط بهتری دارند و ضریب اشغال آنها بالاتر و بعضی استان ها کمتر است.

به گفته حمزه زاده هتل های کیش و هتل های جنوب کشور شرایط خوبی دارند و با ضریب اشغال بالای 50 درصد فعال هستند و ضریب اشغال هتل های شمال غرب به حدود 20 درصد می رسد . در این میان زلزله سبب کاهش مسافران قشم و بندرعباس و هرمزگان شده اما تغییری در مقدار مسافران کیش بوجود نیاورده .

حمزه زاده درخصوص شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در هتل ها نیز گفت: در گذشته هتل ها با 50 درصد ظرفیت خود فعال بودند اما با پروتکل های نو تمام اتاق ها به مدار وارد شده اند و هتل ها با 100 درصد ظرفیت خود فعال شده اند.

به گفته او در حال حاضر تعدادی از گردشگران اروپایی در هتل ها اقامت دارند و هنوز تعداد مسافران خارجی چشمگیر نیست. بیشتر آنها در مسیرهای کلاسیک و البته کرمان و اهواز و آبادان و تبریز اقامت دارند.

حمزه زاده با اشاره به سوءتفاهم هایی که درخصوص امهال وام های بخش گردشگری و هتل ها بوجود آمده، گفت: امهال شامل وام های کرونا می گردد نه همه وام ها. هتلداران توجه داشته باشند که آنهایی که وام 16 میلیونی را گرفته اند شامل امهال می شوند نه سایر وام های دریافتی . البته با توجه به آنکه آن وام توجهی نداشت تعداد اندکی از افراد از وام کرونا استفاده کردند .

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1096

به "تور اروپا ارزان: امهال وام ها فقط شامل وام کرونا می گردد، اقامت گردشگران اروپایی در هتل های تبریز، اهواز و کرمان، هتل ها با تمام ظرفیت مسافر می پذیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: امهال وام ها فقط شامل وام کرونا می گردد، اقامت گردشگران اروپایی در هتل های تبریز، اهواز و کرمان، هتل ها با تمام ظرفیت مسافر می پذیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید