تصمیم مجلس نمایندگان آمریکا برای صدور قانون منع تبعیض نژادی، مخالفت رهبر اکثریت سنا با محکومیت ترامپ

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا در پی قتل فجیع یک سیاه پوست آمریکایی و ادامه تظاهرات گسترده مردم این کشور، اعلام کرد که به زودی قانونی علیه تبعیض نژادی صادر خواهد شد.

تصمیم مجلس نمایندگان آمریکا برای صدور قانون منع تبعیض نژادی، مخالفت رهبر اکثریت سنا با محکومیت ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفته که به زودی قانونی علیه تبعیض نژادی و دیگری اموری که باعث قتل جرج فلورید به دست پلیس سفیدپوست شده است، وضع خواهد شد.

پلوسی با اشاره به قانون ضد تبعیض نژادی که دموکرات ها آن را آماده کرده اند، نوشت: خیلی زود، تصمیماتی را در این خصوص خواهیم گرفت و قانونی را برای جلوگیری از تکرار این حادثه وضع خواهیم کرد.

از سوی دیگر، چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات ها در مجلس سنای آمریکا نیز در این باره گفته که کشورش نیاز به رئیس جمهوری آرام دارد که ترامپ این ویژگی را اصلا ندارد.

چاک شومر از مجلس سنا خواسته که تا قبل از چهارم جولای مصادف با روز ملی آمریکا (روز استقلال) قانون منع تبعیض نژادی را وضع کند.

وی همچنین خواهان ارائه قطعنامه محکومیت اقدام ترامپ در سرکوب معترضان در برابر کاخ سفید شد که میچ مک کونل رهبر اکثریت جمهوری خواهان سنا با آن مخالفت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 243

به "تصمیم مجلس نمایندگان آمریکا برای صدور قانون منع تبعیض نژادی، مخالفت رهبر اکثریت سنا با محکومیت ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مجلس نمایندگان آمریکا برای صدور قانون منع تبعیض نژادی، مخالفت رهبر اکثریت سنا با محکومیت ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید