حمایت 1.5 میلیارد ریالی شهرداری از تیم فوتبال شهدای بابلسر

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار بابلسر از حمایت اقتصادی 1.5 میلیارد ریالی این شهرداری از تیم فوتبال شهدای این شهر خبرداد.

حمایت 1.5 میلیارد ریالی شهرداری از تیم فوتبال شهدای بابلسر

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر، رضا رحیمی درمراسم اهدای یاری اقتصادی شهرداری و شورای شهر بابلسر به تیم فوتبال این شهر اظهار کرد: احداث اماکن ورزشی مانند زمین های محلات، استخر دو قلو و ورزشگاه فوتبال از جمله اقداماتی است که تا به امروز اجرا شده است البته با دیگر ارگان ها و نهادها هم برای ایجاد اماکن ورزشی مشارکت انجام شده که احداث خانه تنیس نمونه ای از این مشارکت ها است.

وی با بیان اینکه نقش ورزش در ایجاد شهر سالم و شهروندان پر نشاط مورد توجه این دوره مدیریت شهری بوده است، اعلام کرد: مدیران شهری بابلسر در حمایت از ورزش و ورزشکاران از هیچ اقدامی دریغ نکرده است.

منصور رمضان نژاد رئیس شورای اسلامی شهر بابلسر با تاکید بر اینکه نگاه شورای اسلامی و شهرداری بابلسر به ورزش یک نگاه حمایتی است، گفت: علاوه بر اینکه تیم شهدای بابلسر متعلق به مردم ورزش دوست این شهر است و خاطرات همه شهیدان و به ویژه 542 شهید و 20 سردار شهید دفاع مقدس و پنج شهید مدافع حرم بابلسر را در یادها زنده نگه می دارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این یاری نقدی یاری های نقدی و غیر نقدی فراوانی به تیم شهدای بابلسر از سوی شهرداری و شورای شهر انجام شده است، اعلام کرد: تصمیم گرفتیم در این مقطع از زمان با پرداخت این یاری نقدی به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال به تیم شهدای بابلسر از آن برای حضور پرقدرت در لیگ حمایت لازم را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 743

به "حمایت 1.5 میلیارد ریالی شهرداری از تیم فوتبال شهدای بابلسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت 1.5 میلیارد ریالی شهرداری از تیم فوتبال شهدای بابلسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید