خبرنگاران آتش سوزی در پمپ بنزین هزار جریب اصفهان 3 مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، اصفهان - خبرنگاران - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حادثه آتش سوزی در صندلی سوخت خیابان هزارجریب اصفهان در ظهر روز پنجشنبه به مصدوم شدن و سوختگی سه نفر منجر شد.

خبرنگاران آتش سوزی در پمپ بنزین هزار جریب اصفهان 3 مصدوم بر جا گذاشت

فرهاد کاوه آهنگران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این حادثه ساعت 11 و 45 دقیقه ظهر امروز به آتش نشانی اصفهان گزارش شد و ماموران ایستگاه های سه و 12 آتش نشانی به سرعت خود را به صندلی سوخت در خیابان هزار جریب (ابتدای خیابان شیخ کلینی) رساندند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی جی ال ایکس و سه نفر مصدوم و دچار سوختگی شدند، گفت: مسوول صندلی سوخت قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با هوشیاری و سرعت عمل اقدام به اطفا حریق نموده بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصدومان دچار سوختگی سطحی شد، افزود: 2 مصدوم دیگر که سوختگی بیشتر داشتند به نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی تحویل داده شدند.

کاوه آهنگران با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی محل حادثه را ایمن سازی و پاکسازی کردند، تاکید نمود: اقدام به موقع مسوول صندلی سوخت از گسترش آتش سوزی و احتمال بروز حادثه بزرگتر در این پمپ بنزین جلوگیری کرد و این کار جای تقدیر دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز به خبرنگار خبرنگاران گفت: این حادثه به موقع و در کوتاهترین زمان کنترل شد در غیر این صورت می توانست خسارات جبران ناپذیری بهمراه داشته باشد.

منصور شیشه فروش با بیان اینکه این حادثه بدنبال پیگرد یک دزد رخ داد، اضافه نمود: هرگونه حریق در صندلی های سوخت می تواند عامل ایجاد حوادث و خسارت های گسترده تری گردد بهمین دلیل آموزش مسوولان و کارکنان این صندلی در دستور کار ستاد مدیریت بحران و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی واقع شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و مدیریت بحران برای کارکنان صندلی های سوخت استان اصفهان، گفت: این استان دارای حدود 400 صندلی سوخت می باشد بهمین دلیل آموزش صندلیداران از اهمیت ویژه ای برخوردارست.

270 صندلی سوخت و 17 پمپ بنزین تک سکو و 162 صندلی سی .ان .جی در استان اصفهان وجود دارد.

استان اصفهان بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از 2 میلیون نفر آنها در مرکز این استان یعنی کلانشهر اصفهان زندگی می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 772

به "خبرنگاران آتش سوزی در پمپ بنزین هزار جریب اصفهان 3 مصدوم بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش سوزی در پمپ بنزین هزار جریب اصفهان 3 مصدوم بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید