خبرنگاران برخورد با ویلاسازی غیرمجاز اولویت اول دستگاه قضایی آذربایجان غربی است

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، ارومیه- خبرنگاران- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: برخورد با تغییر کاربری هایی که تبدیل به ویلاسازی و کاخ سازی در مزارع و از بین رفتن چهره کشاورزی استان شده، اولویت اول دستگاه قضایی استان است.

خبرنگاران برخورد با ویلاسازی غیرمجاز اولویت اول دستگاه قضایی آذربایجان غربی است

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

علی اکبر گروسی روز دوشنبه در جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال در آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی در مبارزه با کاربری اراضی، با آلونک ها و کلبه های کوچک مزارع که قانون هم آن را تایید می نماید، مسئله ای ندارد.

وی ادامه داد: صیانت از عرصه های ملی را باید جدی بگیریم، در بحث مطالبه حقوق عامه این امر مورد مطالبه بوده و این نعمت ها باید برای آیندگان حفظ گردد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: این استان دارای خزانه محصولات کشاورزی بوده و به این دلیل باید از تغییر کاربری اراضی و منابع ملی و هدر رفتن آبهای زیر زمینی جلوگیری گردد تا کشاورزی در این استان با همان رونق باقی بماند..

گروسی گفت: در سال های تحریم های ظالمانه، بسیاری از وابستگی ها با کشاورزی می تواند مرتفع گردد به همین دلیل تغییر کاربری اراضی باید تحت ضابطه و قانون باشد چرا که اگر بنا باشد هر کس در ملک خود هر نوع ساخت و سازی انجام دهد به طور یقین صنعت کشاورزی استان به مخاطره خواهد افتاد.

وی اضافه نمود: پیشگیری در امر مبارزه با فساد در زمینه منابع طبیعی و غارت منابع ملی بسیار مهم است و یک وظیفه همگانی است و باید همه مسوولان هرجایی تعرضی به منابع ملی و طبیعی مشاهده کردند به مسوولان انتظامی و قضایی گزارش نمایند.

وی بیان نمود: دستگاه قضایی در هر لحظه و هر زمانی چه تعطیل و چه غیر تعطیل آمادگی دارد با متخلفان برخورد کند.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه این جلسه حاضران به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 712

به "خبرنگاران برخورد با ویلاسازی غیرمجاز اولویت اول دستگاه قضایی آذربایجان غربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برخورد با ویلاسازی غیرمجاز اولویت اول دستگاه قضایی آذربایجان غربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید