خبرنگاران دو طیف اصولگرایان در فارس فهرست انتخاباتی مشترک می دهند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، شیراز-خبرنگاران- شوراهای ائتلاف و وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس در بیانیه ای اعلام کردند که برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز، فهرست مشترکی از نامزدهای مورد نظر را ارائه می نمایند.

خبرنگاران دو طیف اصولگرایان در فارس فهرست انتخاباتی مشترک می دهند

واحد ارتباطات و رسانه شورای مشترک ائتلاف و وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس در پی تفاهم انجام شده فی ما بین این دو شورا در مورد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان شیراز بیانیه ای در این خصوص در اختیار رسانه ها قرار داد.

در این بیانیه آمده است: با عنایت به تفاهم و توافق به عمل آمده بین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس و شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان در مورد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز، مقرر شد انجام همه فرآیندهای انتخابات مذکور به صورت مشترک انجام پذیرد.

این بیانیه می افزاید: فهرست مشترک13 نفره داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرشیراز با عنوان هر دو مجموعه منتشر و به مردم عرضه می گردد.

در ابن بیانیه فعالان این گروه های اصولگرایی استان فارس آمده است: برای انجام این امر هیات اجرایی مشترکی با ترکیبی 25 نفره متشکل از هر دو مجموعه با مسئولیت آقای مجید فروردین تشکیل شده است. ایشان سخنگوی این هیات مشترک نیز می باشند و مواضع رسمی این هیات توسط وی اعلام خواهد شد.

در این ببانیه همچنین آمده است: هیات اجرایی مذکور پس از آنالیز سوابق و اطلاعات دریافت شده از داوطلبان ، از آن دسته از داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب نمایند ، برای مصاحبه دعوت خواهد نمود.

این بیانیه می افزاید: این هیات بر اساس شاخص های انقلابی ، تخصصی و سوابق داوطلبان محترم با رویکرد جوانگرایی و توجه به تخصص های گوناگون لازم برای شورای شهر ، ترکیبی متشکل از نیروهای متدین ، متخصص وکارآمد را برای ششمین دوره شورای اسلامی شهر به مردم شیراز معرفی خواهند کرد.

این بیانیه به امضای مجید فروردین دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس و محسن اردکانی دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی این استان رسیده است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد 1400 در سراسر کشور برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 798

به "خبرنگاران دو طیف اصولگرایان در فارس فهرست انتخاباتی مشترک می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دو طیف اصولگرایان در فارس فهرست انتخاباتی مشترک می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید