دستگیری کلاهبردار سایت دیوار در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به درج آگهی کذب و پرداخت وام در سایت دیوار می نمود، اطلاع داد.

دستگیری کلاهبردار سایت دیوار در کهگیلویه و بویراحمد

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

سرهنگروح الله شهبازی پوردر تشریح جزئیات این خبر اضافه کرد: در پی شکایت یک نفر از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری در سایت دیوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا نهاده شد.

وی توضیح داد: در تحقیقات اولیه معین شد که شاکی با مشاهده آگهی اخذ وام در سایت دیوار، مبلغ 70 میلیون ریال به شماره حساب اعلامی واریز کرده و پس از واریز وجه فرد مورد نظر دیگر جوابگو نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده، متهم را شناسایی و دستگیر کردند، اظهار کرد: متهم پرونده در بازپرسی های اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقتدار به جرم خود، بیان داشت که با درج آگهی جعلی در سایت دیوار با موضوع وام بانکی، از شهروندان کلاهبرداری می کرده است.

شهبازی پور در ادامه هشدار داد: شهروندان برای دریافت وام حتماً به بانک مراجعه کنند و به هیچ عنوان به تبلیغاتی که در فضای مجازی سایت دیوار و شیپور یا شبکه های اجتماعی می گردد، اعتماد نکنند، چرا که بانک ها هیچگونه تبلیغاتی در فضای مجازی برای فروش وام یا تسهیلات بانکی ندارند و این تبلیغات از سوی کلاهبرداران منتشر می گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، وی در خاتمه از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیغام رسان های موبایلی مراتب را به وسیله نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 891

به "دستگیری کلاهبردار سایت دیوار در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری کلاهبردار سایت دیوار در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید