دلنوشته احساسی رونالدو برای مقابله با کرونا

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، کریستیانو رونالدو به تازگی در صفحه اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد که شامل توصیه هایی برای مقابله با ویروس کرونا بود.

دلنوشته احساسی رونالدو برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار ، به تازگی کریستیانو رونالدو بازیکن فعلی تیم یوونتوس، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، دلنوشته احساسی برای مقابله با ویروس کرونا منتشر کرده است، متن پست وی به این شرح است:

دنیا در حال سپری کردن لحظات دشواری است که توجه و دقت ما را می طلبد. من امروز با شما صحبت می کنم نه به عنوان یک فوتبالیست، بلکه به عنوان یک پسر، پدر یا انسانی که نگران تحولات اخیری است که بر تمام دنیا اثر می گذارد. بسیار مهم است که همه مردم از توصیه های سازمان بهداشت دنیای و دستگاه های حاکم بر کنترل این شرایط پیروی کنند. محافظت از زندگی بشریت باید بالاتر از هر منفعت دیگری در دنیا باشد. من همراه افرادی خواهم بود که به دلیل این ویروس نزدیکان خود را از دست داده اند، من با شما افرادی که برای مبارزه با این ویروس می جنگند همراه خواهم بود، مثل همراهی من با هم تیمی ام دانیل روگانی؛ همچنین من همواره حمایتی مستمر از جامعه پزشکی خواهم داشت چرا که این افراد جان خود را برای حفظ سلامت افراد به خطر می اندازند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 48

به "دلنوشته احساسی رونالدو برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلنوشته احساسی رونالدو برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید