ردمی نوت 11R با دوربین دوگانه راهی بازار می گردد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، شیائومی طی ماه های گذشته در چین، هند و بازارهای جهانی از چندین مدل سری ردمی نوت 11 رونمایی نموده است. حالا به نظر می رسد این شرکت میخواهد بار دیگر مدل جدیدی از این خانواده را راهی بازار کند و اکنون می توانیم به مشخصات ظاهری و سخت افزاری ردمی نوت 11R بپردازیم.

ردمی نوت 11R با دوربین دوگانه راهی بازار می گردد

ظاهرا این گوشی در سه مدل 4/128، 6/128 و 8/128 گیگابایتی راهی بازار می گردد و مدل پایه آن 180 دلار قیمت دارد. در زمینه مشخصات سخت افزاری باید انتظار بهره گیری از نمایشگر 6.58 اینچی را داشته باشیم و در پنل پشتی هم شاهد دوربین دوگانه هستیم. ظاهرا دوربین اصلی از سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده می نماید و در کنار آن دوربین 2 مگاپیکسلی واقع شده است. ضمناً نباید دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم. مانند بیشتر گوشی های پایین رده، حسگر اثر انگشت در لبه کناری تعبیه شده است.

اگر این گوشی برای شما آشنا به نظر می رسد به این علت است که عملا همان پوکو M4 5G محسوب می گردد و صرفا قرار است با نامی نو به دست کاربران برسد. ردمی نوت 11R دارای MIUI 13 مبتنی بر اندروید 13 است و در زمینه چیپست هم هنوز نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم. اما به احتمال زیاد Dimensity 700 به عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1340

به "ردمی نوت 11R با دوربین دوگانه راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی نوت 11R با دوربین دوگانه راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید