رونالدو کومان و سرگیجه درباره خط دفاعی بارسلونا

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، جوان کردن و تغییر نسل تیم بارسلونا پس از یک تابستان پر از بحران به تدریج در حال اجرا است، اما عدم خرید مدافع و تقویت خط دفاعی باعث سردرد رونالد کومان در آستانه برگزاری دومین بازی بارسلونا در لالیگا شده است.

رونالدو کومان و سرگیجه درباره خط دفاعی بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در اولین ملاقات بارسلونا در لالیگا مقابل ویارئال، سرمربی هلندی بارسلونا مانند فصل گذشته خط دفاعی تیم را تشکیل داد و هیچ تغییری لحاظ نکرد. کمیته فنی بارسا می داند که این باشگاه در قلب خط دفاعی مسئله ای اساسی دارد. بارسایی ها سرجینیو دست را جذب نموده اند و به زودی رسما این بازیکن را به ترکیب اضافه می نمایند، اما رامون پلانس می داند که وظیفه مهمی، چون جذب اریک گارسیا به باشگاه دارد و در همین حین هم ژان کلیر تودیبو و ساموئل اوم تیتی هم از بارسلونا جدا می شوند.

بارسلونا امیدوار است تودیبو با قراردادی خوب جدا گردد و از اورتون به معنوان یکی از تیم های خواستار تودیبو هم نام برده می گردد. اوم تیتی، اما اندکی شرایط پیچیده تری دارد، زیرا دستمزد بالایی دارد، اما همیشه مصدوم است و نتوانسته در بارسلونا خودی نشان دهد. پیشتر قرار بود با دپای جا به جا گردد، اما این معامله سرانجامی نداشت.

کومان برای ملاقات مقابل ویارئال دو بازیکن جوان به نام آرائوخو و راموس مینگو را به ترکیب تیم اضافه نموده، اما معین نیست به آن ها می تواند در دراز مدت تکیه کند یا خیر و به همین دلیل جذب گارسیا را در اولویت خود قرار داده. بارسلونا حتی حاضر است رافینیا را هم به عنوان بخشی از قرارداد به منچستر سیتی بدهد. با این حال باید دید در نهایت بارسلونا مدافع جدید جذب می نماید یا با همین نفرات فصل را ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 435

به "رونالدو کومان و سرگیجه درباره خط دفاعی بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو کومان و سرگیجه درباره خط دفاعی بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید