زن 102 ساله زنجانی کرونا را شکست داد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان از بهبودی پیر زن 102 ساله زنجانی مبتلا به کرونا خبر داد.

زن 102 ساله زنجانی کرونا را شکست داد

به گزارش ، اکبر راشدین با اشاره به بهبودی خانم 102 ساله زنجانی مبتلا به کووید 19 اظهار کرد: این بیمار هشت روز پیش با شرایط عمومی وخیم در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان پذیرش شده بود.

مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان سال تولد خانم بهبود یافته را بر اساس شناسنامه 1297 اعلام و شرح داد: این بیمار با تلاش کادر درمان بیمارستان امام حسین (ع) و البته لطف خداوند بهبود یافته و حدود سه ساعت پیش از این مرکز درمانی مرخص شده است.

او با بیان اینکه اعضای خانواده این بیمار بهبود یافته برای انتشار اسم و عکس بیمار خود رضایت ندادند، گفت: پیشگیری از عوارض اجتماعی دلیل این خانواده برای عدم رضایت بوده است.

راشدین در پاسخ به سوالی در مورد تعداد تخت های اختصاص یافته در تامین اجتماعی استان برای بیماران کووید 19 گفت: دو بیمارستان امام حسین و امید ابهر حدود 50 تخت بیمارستانی برای این بیماران تخصیص داده اند و کادر درمانی این مراکز همراه با سایر همکاران خود برای کمک به بیماران تلاش می کنند.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 103

به "زن 102 ساله زنجانی کرونا را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن 102 ساله زنجانی کرونا را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید