سرقت از جواهرفروشی در تظاهرات ضدنژادپرستی

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، دو سارق سیاه پوست در تظاهرات علیه نژادپرستی در آمریکا اقدام به سرقت مقادیر زیادی جواهرات از یک جواهرفروشی کردند.

سرقت از جواهرفروشی در تظاهرات ضدنژادپرستی

به گزارش خبرنگار، هفته پیش بود که اعتراضات مردمی در آمریکا پس از کشته شدن یک مرد رنگین پوست در این کشور آغاز شد. غروب دوشنبه هفته پیش به وقت آمریکا جورج فلوید، مرد سیاه پوست اهل مینیاپولیس توسط چند افسر سفید پوست آمریکایی در کف خیابان خفه شده بود. کشته شدن این مرد سیاه پوست موج تازه ای از اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا و سایر کشور های جهان را رقم زد.

:

صحنه عجیب سرقت سارقان لاکچری سوار از سارقان محلی!

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه سرقت دو سارق سیاه پوست از یک جواهرفروشی در محله بروکلین نیویورک را به تصویر می کشد. در این ویدئو که روز یکشنبه منتشر شد این دو سارق در حال شکستن شیشه های ویترین جواهرفروشی دیده می شوند. در ویدئوی منتشر شده این سارقان در حالی که با جکش اقدام به شکستن شیشه های ویترین طلافروشی می کنند دیده می شوند. این دو سارق رنگین پوست پیروز به سرقت جواهراتی به ارزش 29000 دلار از این جواهرفروشی شدند. گفته می شود این سرقت در تاریخ 31 می و پس از آغاز شورش ها در جریان تظاهرات مسالمت آمیز معترضان به مرگ جورج فلوید رخ داده است.

بنا به گفته پلیس این دو سارق در ساعت 8 شب در یورش به یک فروشگاه در محله منهتن نیویورک دیده شده بودند. آن ها پس از سرقت وسایل الکترونیکی و بطری های آب این فروشگاه را ترک کرده بودند. این دو سارق سپس در ساعت 11 به محل جواهرفروشی رفته و با بازکردن درب آن اقدام به سرقت جواهرات کردند. تحقیقات پلیس محلی آمریکا برای شناسایی و دستگیری این سارقان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 251

به "سرقت از جواهرفروشی در تظاهرات ضدنژادپرستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت از جواهرفروشی در تظاهرات ضدنژادپرستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید