طراحی و فراوری دستگاه تصفیه هوا در مرکز رشد دانشگاه ارومیه

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مدیر مرکز رشد دانشگاه ارومیه با اشاره به فعالیت شرکت های فناور برای مقابله ویروس کرونا گفت: یکی از شرکت های این مرکز ژنراتور اوزونی فراوری نموده که می تواند برای تصفیه هوا موثر باشد.

طراحی و فراوری دستگاه تصفیه هوا در مرکز رشد دانشگاه ارومیه

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

زنوزی، مدیر مرکز رشد دانشگاه ارومیه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به دستاورد های این دانشگاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا گفت: در این زمینه فناوران دانشگاه طرح های خوبی ارائه کردند.

زنوزی ادامه داد: در این راستا، کیت های تشخیص بیماری کرونا، جلیقه عکسبرداری بیماران کرونایی و ژل های ضد عفونی نمایند بادوام بالا از سوی فناوران دانشگاه طراحی و فراوری شده است.

مدیر مرکز رشد دانشگاه ارومیه توضیح داد: یکی دیگر از اقدامات فناوران مرکز رشد دانشگاه فراوری واکسن سرطان سینه است که در مرحله آزمایشگاه بالینی است.

وی اضافه نمود: واکسن سرطان سینه از سه سال گذشته وارد مرحله تزریق بالینی شده و پیروز بوده است. بیماری داریم که پس از طی همه مراحل واکسیناسیون، بهبودی کامل به دست آورده و همچنان زندگی می نماید. دانش فنی این واکسن منحصر به دانشگاه ارومیه است و هرگونه استفاده از آن باید با کسب مجوز از این دانشگاه باشد.

زنوزی ادامه داد: در مرکز رشد دانشگاه ارومیه شرکت ها بیشتر در زمینه تدوین محتوا، دیجیتال مارکتینگ، فراوری گیم اپلیکیشن فعال هستند.

مدیر مرکز رشد دانشگاه ارومیه با اشاره به فعالیت شرکت های فناور درمقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در حوزه مقابله با ویروس کرونا یکی از شرکت های این مرکز ژنراتور اوزونی فراوری نموده است که می تواند برای تصفیه هوا و موثر باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 762

به "طراحی و فراوری دستگاه تصفیه هوا در مرکز رشد دانشگاه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و فراوری دستگاه تصفیه هوا در مرکز رشد دانشگاه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید