علی&zwnjاف: مرکز مشترک روسی - ترکیه&zwnjای نظارت بر آتش&zwnjبس قره&zwnjباغ در آغدام افتتاح می&zwnjشود

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، رئیس‌جمهوری آذربایجان امروز،‌ شنبه خاطرنشان کرد، مرکز مشترک روسیه و ترکیه برای نظارت بر آتش‌بس در قره‌باغ در شهر آغدام جمهوری آذربایجان افتتاح خواهد شد.

علی&zwnjاف: مرکز مشترک روسی - ترکیه&zwnjای نظارت بر آتش&zwnjبس قره&zwnjباغ در آغدام افتتاح می&zwnjشود

جهت دریافت خدمات دیزاین ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اینترفاکس، الهام علی‌اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان در ملاقات با استفان ویسکونتی، نماینده فرانسه و اندرو شوفر، همتای آمریکایی‌اش در ریاست گروه مینسک در مورد حل و فصل درگیری در قره‌باغ در سازمان امنیت و همکاری اروپا گفت: ما در حال ایجاد مرکز نظارت در منطقه آغدام هستیم که یک مرکز مشترک از جانب روسیه و ترکیه برای نظارت بر آتش‌بس است و در بیانیه سه‌جانبه صادره در 10 نوامبر مطرح شده است.

علی‌اف در این ملاقات که در آن سفیر روسیه در باکو نیز حاضر بود، اضافه نمود: این نمونه همکاری قابل قبول ترکیه و روسیه است و تبدیل به نمونه واقعی ملموس شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 515

به "علی&zwnjاف: مرکز مشترک روسی - ترکیه&zwnjای نظارت بر آتش&zwnjبس قره&zwnjباغ در آغدام افتتاح می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی&zwnjاف: مرکز مشترک روسی - ترکیه&zwnjای نظارت بر آتش&zwnjبس قره&zwnjباغ در آغدام افتتاح می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید