فیلم، توله پاندای سرخ باغ وحش برلین

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، یک توله پاندای سرخ یا ریز پاندا که گونه ای نادر است، برای اولین بار و پس از 9 سال انتظار در باغ وحش برلین متولد شده است.

فیلم، توله پاندای سرخ باغ وحش برلین

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز وزن توله پاندای سرخ در زمان تولد تنها 100 گرم است و چشمانش نمی بیند. پس از گذشت پنج هفته چشمان توله باز می گردد و می بیند.

شاین، پاندای ماده پس از یک دوره بارداری 130 روزه این توله را در 14 تیر به دنیا آورد.

شاین و جفتش جوئل که این توله پاندای سرخ نتیجه آمیزش آنهاست، از باغ وحش پامداجا نایدو در دامنه هیمالیای هند برای یک برنامه پرورش برای حفاظت این گونه به آلمان آورده شده اند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

شاین و جوئل، جفت پاندای سرخ باغ وحش برلین

پاندای سرخ یا ریز پاندا با نام علمی Ailurus fulgens یا گربه درخشان، پستانداری گیاه خوار است و مانند خویشاوند دیگر خود خرس پاندا متخصص خوردن گیاه بامبو است ولی با این حال همه چیزخوار است و می تواند تخم مرغ، پرندگان، حشرات و پستانداران کوچک را بخورد. این جانور کمی از جانور عظیم تر و طولش 40 تا 60 سانتیمتر است و وزنش بین 3 تا 6 کیلوگرم است. پاندای سرخ بومی دامنه های هیمالیا است کل جمعیت این جانور در دنیا کمتر از 2٬500 قلاده تخمین زده می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 245

به "فیلم، توله پاندای سرخ باغ وحش برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، توله پاندای سرخ باغ وحش برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید