قرنطینه روستاهای استان هرمزگان کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، پس از آنکه شیوع گسترده ویروس کرونا به روستاهای استان نیز رسید و افراد زیادی در روستاها به این بیماری مبتلا شدند استاندار هرمزگان از اجرای طرح قرنطینه دو هفته ای روستاها در استان اطلاع داد.

قرنطینه روستاهای استان هرمزگان کلید خورد

به گزارش تسنیم، کرونا رفته رفته و آهسته آهسته خود را به نقاط مختلف هرمزگان رساند و لحظه به لحظه افراد بیشتری را مبتلا کرد.

در حال حاضر کمتر نقطه ای در استان وجود دارد که طعم تلخ این ویروس منحوس را نچشیده باشد، روستاهای استان که در ماه های گذشته شرایط سبزی را تجربه می کردند این روزها درگیر بیماری شده اند و افراد زیادی در روستاهای مختلف به کرونا مبتلا شده اند.

حال اما ستاد استان مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان تصمیم گرفته روستاهای استان را به مدت 2 هفته قرنطینه و از رفتن افراد از شهرها به روستاها جلوگیری کند.

استاندار هرمزگان در این زمینه گفته است: با توجه به افزایش بسیار زیاد میزان مبتلایان به بیماری کرونا در روستاهای استان هرمزگان که ناشی از سفرهای غیرضروری افراد از شهرها به روستاهاست، با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، روستاهای استان هرمزگان از امروز به مدت دو هفته قرنطینه و ممنوعیت تردد و مسافرت از شهرها به روستاها اعمال می گردد.

فریدون همتی توضیح داد: در این مدت دهیاران وظیفه دارند با همکاری سایر دستگاه های مسئول، از ورود افراد عادی و غیرضروری به روستاها جلوگیری نموده و تنها نیروهای شاغل در طرح ها و پروژه های مختلف می توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، وارد روستاها شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 265

به "قرنطینه روستاهای استان هرمزگان کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه روستاهای استان هرمزگان کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید