مبارزه با قاچاق کالا و احتکار در اردبیل تشدید می گردد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، فرماندار اردبیل گفت: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار توسط دستگاه های مربوطه تشدید می گردد.

مبارزه با قاچاق کالا و احتکار در اردبیل تشدید می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل، صبح چهارشنبه 24 اردیبهشت در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز بر ضرورت تشدید مبارزه با قاچاق کالا و احتکار توسط دستگاه های مربوطه تاکید نمود و گفت: سال جاری با برنامه ریزی های لازم توسط دستگاه های مربوط، مقابله با قاچاق کالا با جدیت و کوشش بیشتری دنبال می گردد.

وی اظهار کرد : ضمن نظارت بر فرایند قانونی عرضه کالا توسط دستگاه های مسئول ضروری است انبارهای کالا و اقلام برای جلوگیری از قاچاق شناسه دار و مشخصات مربوط رصد گردد.

فرماندار اردبیل اضافه کرد: نظارت همه جانبه بر بهره برداری تخصصی از سامانه جامع انبار سبب جلوگیری از فساد می گردد ودراین زمینه دستگاه های متولی اهتمام ویژه داشته باشند.

امامی یگانه همچنین نظارت همه جانبه در مورد سامانه جامع انبار و سامانه تجارت راخواستار شد و اضافه کرد دستگاه های متولی باید گزارش اقدامات خود را به طور مستمر ارائه نمایند.

وی به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای مبارزه با قاچاق کالا اشاره نمود و گفت: همگام با عملکرد سامانه جامع انبار، سازمان صمت نیز با بسته های اطلاع رسانی، آگاهی مردم را افزایش دهد.

فرماندار اردبیل همچنین برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان و اصناف و سایر گروه های هدف را مفید دانست و گفت: کالاهای بدون مشخصات و شناسه معتبر نباید مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 199

به "مبارزه با قاچاق کالا و احتکار در اردبیل تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه با قاچاق کالا و احتکار در اردبیل تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید