محسن هاشمی: محرومان را در شرایط کرونا بیشتر دریابیم ، ایجاد پویش تامین کالاهای بهداشتی

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، رییس شورای شهر تهران با تاکید بر توجه بیشتر به محرومان در شرایط فعلی کشور، گفت: ضروری است از زیرساخت ها و امکانات مدیریت شهری برای ایجاد پویش های تامین کالاهای بهداشتی و پیشگیرانه برای اقشار محروم استفاده گردد.

محسن هاشمی: محرومان را در شرایط کرونا بیشتر دریابیم ، ایجاد پویش تامین کالاهای بهداشتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در ابتدای جلسه امروز یکشنبه 11 اسفند ماه شورای شهر تهران با بیان این که در حال حاضر همه مردم کشور در شرایط خاصی هستند، اظهار کرد: شاهد شیوع کرونا در سطح کشور هستیم و جا دارد از زحمت کشان عرصه مقابله با ویروس کرونا از جمله وزارت بهداشت و دکتر نمکی، دکتر زالی ریاست ستاد کرونای تهران و همچنین شهرداری تهران که مسئولیت ستاد بحران شهر تهران را برعهده دارند تشکر کنم.

رییس شورای شهر تهران با بیان این که این بیماری علاوه بر آنکه سلامت جامعه را تهدید می نماید به اقتصاد و معیشت بخش زیادی از شهروندان در آستانه سال نو آسیب زده است، گفت: علاوه بر آنکه مدیریت کشور می بایست در بحث مقابله با کرونا اقدامات لازم را انجام دهد، ضروری است که شهروندان نیز به رعایت بهداشت فردی خود ملزم شوند و همچنین در حوزه معیشت و اقتصاد نیز که بخشی از جامعه دچار خسارت شدند نیکوکاران و خیرین در حد بضاعت خود وارد عمل شوند.

هاشمی با اشاره به لزوم استفاده از سازمان های مردم نهاد در حوزه آموزش و پیشگیری از شیوع کرونا، اظهار کرد: از حجت نظری رییس ستاد سمن های شهر تهران می خواهم که در هماهنگی با شهرداری تهران از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب های ناشی از کرونا وارد شوند.

وی با اشاره به لزوم حفظ آرامش مردم توضیح داد: از اصحاب رسانه تقاضا می گردد که فضای پرتنش ایجاد نکنند و به نگرانی مردم اضافه نکنند، چرا که استرس می تواند به کارکرد سیستم ایمنی بدنی خدشه وارد کند، اما ضروری است اطلاع رسانی به روز و دقیقی در این زمینه انجام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 10

به "محسن هاشمی: محرومان را در شرایط کرونا بیشتر دریابیم ، ایجاد پویش تامین کالاهای بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن هاشمی: محرومان را در شرایط کرونا بیشتر دریابیم ، ایجاد پویش تامین کالاهای بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید