مقاله: آشنایی با محله های معروف تورنتو کانادا

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، برای اجاره بهای خانه در محله بیچز تورنتو میبایست از 1300 تا 4000 دلار، برای خرید آپارتمان از 400هزار دلار و خانه ویلایی از 600 هزار دلار هزینه کنید.

مقاله: آشنایی با محله های معروف تورنتو کانادا

اجاره بهای خانه در محله یورک ویل تورنتو از 1000 دلار و آپارتمان از 2000 دلار آغاز می گردد و به طور تقریبی میبایست حداقل برای خرید خانه 380 هزار دلار هزینه کرد.

کافی شاپ ها و بارهای مشهور، دفاتر پزشکی، مراکز خرید، مترو و رستوران های عالی و هر آنچه که مورد نیازتان خواهد بود در محله محبوب یانگ و اگلینتون تورنتو پیدا می گردد. به طور تقریبی اجاره بهای آپارتمانهای 55 متری در محله یانگ و اگلینتون تورنتو حدود 2050 دلار در ماه است، آپارتمانهای دو خوابه نوساز 3150 دلار و آپارتمانهای بزرگتر و بهتر تا 4000 دلار اجاره بها دارد.

اجاره بهای آپارتمان در محله انکس تورنتو به طور تقریبی از 1700 دلار و برای خرید از 430 هزار دلار آغاز می گردد.

محله کویین استریت وست تورنتو یکی از مجذوب کننده ترین خیابان ها را برای قدم زدن در خود جای داده است. شما می توانید برترین خریدهای خود را در اینجا انجام دهید، در محبوب ترین بارهای شهر برترین نوشیدنی ها و غذاها را میل کنید و جالب اینکه تمام این کارها تنها در حین قدم زدن در طول خیابان محله کویین استریت وست تورنتو ممکن است.

منبع مقاله: آشنایی با محله های معروف تورنتو کانادا

انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 923

به "مقاله: آشنایی با محله های معروف تورنتو کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: آشنایی با محله های معروف تورنتو کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با محله های معروف تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید