منتظر مصوبات ضد کرونایی تهران باشید ، بعد از ظهر اعلام می شود

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مصوبات جدید ستاد عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلان شهر تهران تا عصر امروز شنبه، 24 اسفند، پس از تصویب در ستاد ملی آن اعلام خواهد شد.

منتظر مصوبات ضد کرونایی تهران باشید ، بعد از ظهر اعلام می شود

به گزارش خبرنگاران، استانداری تهران با رد برخی اخبار جعلی و کذب مبنی بر قرنطینه تهران گفت: مصوبات جدید ستاد عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلان شهر تهران تا عصر امروز شنبه پس از تصویب در ستاد ملی آن اعلام خواهد شد.

امین بابایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: قرار است امروز ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شود و مصوبات ضد کرونایی ستاد عملیات کلان شهر تهران در آن به تصویب برسد.

وی افزود: این مصوبات تا پایان وقت اداری امروز به دستگاه های اجرایی استان تهران ابلاغ خواهد شد.

  • خبر قرنطینه شدن تهران تکذیب شد
  • پلیس: دستوری مبنی بر بستن راه ها ابلاغ نشده
  • ارائه درخواست قرنطینه شهرها در چهارشنبه سوری | افزایش احتمال ابتلای حادثه دیدگان به کرونا

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران شرح داد: تا به امروز هیچ تصمیمی برای قرنطینه تهران اتخاذ نشده است و خبرهایی که در این زمینه منتشر می شود، بی پایه و اساس است.

خبر قرنطینه تهران کذب محض است

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: انتشار هر خبری مبنی بر قرنطینه تهران کذب محض است و هیچ شخصی به غیر از مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا در این زمینه حق اظهارنظر ندارد.

بابایی افزود: با توجه به مصوبات و تاکیدهای مکرر شورای اطلاع رسانی دولت و پیگیری های موثر وزارت کشور، وظیفه اطلاع رسانی صرفا و قطعا از کانال مسئولان ستاد مقابله با کرونا امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه، دبیر شورای اطلاع رسانی استان تهران حق اظهارنظر در این زمینه را ندارد و ایشان هم تا به امروز در این زمینه صحبتی نکرده است. در نتیجه انتشار خبری با موضوع قرنطینه تهران کذب محض است.

این مقام استانداری گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز در این زمینه خبری منتشر نکرده و آنچه در برخی زمینه ها در باره قرنطینه تهران آمده است، جعلی و دروغ است.

بابایی یادآور شد: حسب پیگیریهای انجام شده در جلسات و کارگروههای تخصصی، تا پایان وقت امروز تمهیدات وتصمیمات لازم از طریق ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اندیشیده و اعلام خواهد شد.

وی افزود: با تفویض اختیار این ستاد، افراد ذیمدخل از جمله استاندار یا فرمانده ستاد کرونا اطلاع رسانی لازم را در خصوص شیوه نامه یا شیوه عملکردی جدید مقابله با کرونا ابلاغ خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران به همین دلیل از مردم خواست اخبار را از طریق رسانه های رسمی و معتبر که به نقل از افراد صاحب صلاحیت اعلام می شود، دریافت کنند.

ایرنا و تکذیب یک خبر جعلی

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) هم در این زمینه گفت: برای سومین بار در هفته گذشته خبری جعلی به نقل از #ایرنا درباره #قرنطینه-تهران در حال بازنشر است. هم فعلاً چنین خبری اعلام نشده و هم ایرنا چنین خبری را منتشر نکرده است. تأکید مکرر اینکه: هرخبری که در سایت یا توییتر ایرنا نباشد خبر ایرنا نیست.

اطلاعیه ایرنا در این زمینه در حساب رسمی آن در توییتر منتشر شده است.

برخی رسانه ها امروز برای چندمین روز پیاپی در خبری جعلی به نقل از ایرنا از قرنطینه تهران خبر داده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 49

به "منتظر مصوبات ضد کرونایی تهران باشید ، بعد از ظهر اعلام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر مصوبات ضد کرونایی تهران باشید ، بعد از ظهر اعلام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید