نامه های چاپلوسانه ترامپ به پوتین فاش شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، گزارش جنجالی کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا درباره یاری ادعایی روسیه به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات 2016 حاوی تصاویر نامه نگاری میان این رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین پیش از آغاز ریاست جمهوری اوست که در آن ترامپ برای پوتین چاپلوسی نموده و از زنان زیبا در مراسم انتخاب دختر شایسته تعریف می نماید.

نامه های چاپلوسانه ترامپ به پوتین فاش شد

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به نوشته روزنامه دیلی میل، براساس تصاویری که در این گزارش آمده است، ترامپ در زمانی که قصد اجرای مراسم دختر شایسته در مسکو را داشته و خانواده و زیردستانش به دنبال معاملات املاک در روسیه بوده اند، نامه هایی حاوی یادداشت های دست نویس و تماما با حروف انگلیسی عظیم خطاب به پوتین نوشته است.

ترامپ در ذیل یک نامه به تاریخ ژوئن 2013 به پوتین نوشته زیباترین زنان دنیا و خطاب به این رئیس جمهور روسیه نوشته، بی تردید او اخباری را درباره اینکه مراسم دختر شایسته دنیا قرار است به روسیه بیاید، شنیده است!

در این نامه اسم یک الیگارش روسی به نام آراس آگالاروف که شریک ترامپ در این پروژه بوده، مطرح شده است.

ترامپ خطاب به این رهبر روسیه که کشورش یک سال بعد از این نامه هدف تحریم های سنگین آمریکا از بابت الحاق شبه جزیره کریمه نهاده شد، مطرح کرد: میخواهم با استفاده از این فرصت از شما شخصا دعوت کنم که مهمان افتخاری من در مسکو باشید. می دانم شما زمان فوق العاده ای را سپری خواهید کرد.

ترامپ سپس با دست خط خودش قسمت مربوط به زنان زیبا را به پایین نامه افزود. گر چه ظاهرا این خط قرار بوده نظر پوتین را جلب کند اما طبق بخش های دیگر گزارش، گروهی از اشخاص ادعا نموده اند که چیزهایی را درباره برخوردهای ترامپ با زنان در روسیه در طول سه سفر معین شده او به آنجا شنیده اند.

این گزارش کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا، نتایج تحقیقات این کمیته درباره کوشش های روسیه برای انتشار اطلاعات مخرب علیه بعضی چهره ها در راستای مداخله در انتخابات 2016 آمریکا را منتشر ساخته است. بر طبق این گزارش ترامپ در یک نامه به تاریخ دسامبر 2007 اعلام داشت که هوادار عظیم پوتین است.

همه نامه ها در سربرگ شرکت ترامپ نوشته شده اند.

همچنین ترامپ در یک نامه بعد از انتخاب شدن پوتین به عنوان شخصیت برتر سال مجله تایم نوشت: به شما انتخاب شدن به عنوان مرد سال از سوی مجله تایم را تبریک می گویم. شما قطعا لیاقتش را دارید. همانطور که احتمالا شنیده اید، من از هواداران عظیم شما هستم. از خودتان مراقبت کنید.

بعد از برگزاری مراسم دختر شایسته دنیا در مسکو که در نهایت ولادیمیر پوتین در آن شرکت نکرد، پوتین نامه ای به روسی به ترامپ نوشته و برای او یک هدیه فرستاد.

در نامه پوتین نوشته شد: آقای ترامپ عزیز، می خواهم به شما و همکارانتان برگزاری پیروز مراسم دختر شایسته دنیا در مسکو را تبریک بگویم. امیدوارم همه شرکت کنندگان در این رخداد قابل توجه با خاطراتی خوب از سفرشان به پایتخت روسیه به خانه برگردند. حیف شد که ما نتوانستیم با هم ملاقات کنیم. اما امیدوارم بتوانیم در جریان یکی از سفرهای آینده شما به روسیه با هم صحبت داشته باشیم.

ترامپ در نامه ای به تاریخ سپتامبر 2013 هم کوشش کرد نظر پوتین را برای حضور در مراسم دختر شایسته دنیا جلب کند. او نوشت: این مراسم پیش کشی عظیم به مسکو و روسیه است!

در این گزارش جزئیاتی درباره اینکه چطور ترامپ از یک دستیارش به نام فلیکس ساتر خواسته دونالد جونیور و ایوانکا، فرزندانش را در سفرشان به مسکو با هدف کسب پروژه هایی برای شرکتش همراهی کند، مطرح شده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 359

به "نامه های چاپلوسانه ترامپ به پوتین فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه های چاپلوسانه ترامپ به پوتین فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید