نظرسنجی ، حدود 60 درصد آمریکایی ها از نحوه مقابله ترامپ با کرونا ناراضی هستند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، بر اساس نظرسنجی که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شده، حدود 60 درصد آمریکایی ها از نحوه مقابله دولت ترامپ با همه گیری ویروس کرونا ابراز نارضایتی نموده اند.

نظرسنجی ، حدود 60 درصد آمریکایی ها از نحوه مقابله ترامپ با کرونا ناراضی هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس نتایج تازه ترین نظرسنجی، حدود 60 درصد از شهروندان آمریکایی از نحوه مدیریت دولت دونالد ترامپ برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ناراضی هستند.

این نظرسنجی که توسط شبکه خبری ای بی سی نیوز و مرکز IPsos انجام و نتایج آن روز یکشنبه منتشر شده، نشان می دهد که 58 درصد از مردم آمریکا مخالف نحوه مقابله دونالد ترامپ با همه گیری ویروس کرونا بوده اند.

در این نظرسنجی 41 درصد نیز از نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا توسط دولت ترامپ ابراز رضایت نموده اند.

این نظرسنجی روزهای 17 تا 19 ژوئن و از 727 نفر که بالای 18 سال داشته اند صورت گرفته و درصد خطای 4.1 درصدی برای آن در نظر گرفته شده است.

دانشگاه جانز هاپکینز امروز (یکشنبه) اظهار داشت که ظرف 24 ساعت گذشته با مرگ 607 نفر دیگر، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 119 هزار و 719 نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در شبانه روز گذشته، ابتلای 33 هزار و 583 مورد جدید به کرونا در ایالات متحده آمریکا مورد تأیید نهاده شد تا شمار کلی مبتلایان به کووید-19 در آمریکا به دو میلیون و 254 هزار و 662 نفر برسد.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می دهد که تعداد مبتلایان روزانه به کرونا در آمریکا از زمان شیوع این ویروس، به بالاترین میزان رسیده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 290

به "نظرسنجی ، حدود 60 درصد آمریکایی ها از نحوه مقابله ترامپ با کرونا ناراضی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی ، حدود 60 درصد آمریکایی ها از نحوه مقابله ترامپ با کرونا ناراضی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید