هفته سرنوشت ساز برای استقلال و سعادتمند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، هفته پیش رو هفته ای سرنوشت ساز برای باشگاه استقلال و در رأس آن احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه خواهد بود.

هفته سرنوشت ساز برای استقلال و سعادتمند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای گذشته کوشش زیادی کرد تا با تأمین منابع اقتصادی، بخشی از مطالبات بازیکنان و بدهی های جاری باشگاه را پرداخت کند، اما تا امروز این اتفاق نیفتاده است. همین مسئله، ناراحتی بازیکنان و مربیان را به دنبال داشته است و هر کدام به سبک خود اعتراض شان را به مسئولان باشگاه نشان داده اند.

براساس این گزارش، در این بین دو مسئله اصلی باعث عقب ماندن برنامه های سعادتمند شد، نخست پیدا نشدن اسپانسر برای باشگاه بود و دومی وعده های پوچ یک طرفدار خارج نشین برای پرداخت بخشی از مطالبات هروویه میلیچ و شیخ دیاباته، دو بازیکن خارجی استقلال.

در حالی که قرار بود طبق وعده سعادتمند، منابع اقتصادی تأمین گردد، اما او تا به امروز پیروز به این کار نشده و طی صحبت هایی که با بازیکنان و دیگر مدیران باشگاه انجام داده است، اعلام نموده که هفته پیش رو خبرهای خوبی به باشگاه می رسد.

با توجه به ثبت دو نمره منفی در پرونده کاری سعادتمند در روزهای ابتدایی مدیریتش در باشگاه استقلال، هفته پیش رو برای مدیرعامل استقلال، هفته سرنوشت سازی خواهد بود، چرا که اگر نتواند منابع اقتصادی را تأمین کند، ادامه کار برای او سخت خواهد بود و این بار باید خود را آماده شنیدن انتقاداتی گسترده به دلیل عدم تحقق وعده هایش کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 175

به "هفته سرنوشت ساز برای استقلال و سعادتمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته سرنوشت ساز برای استقلال و سعادتمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید