واکنش سخنگوی رئیس جمهور روسیه به پیشنهاد چت ایلان ماسک با پوتین

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا و اسپیس ایکس چند روز قبل از رئیس جمهور روسیه دعوت کرد تا در شبکه اجتماعی کلاب هاوس (Club house) با او چت کند. کاخ کرملین نیز در پاسخ، این دعوت را بسیار جالب خوانده است.

واکنش سخنگوی رئیس جمهور روسیه به پیشنهاد چت ایلان ماسک با پوتین

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

روز یکشنبه ایلان ماسک در پیامی حساب کاربری کاخ ریاست جمهوری روسیه را تگ کرد و نوشت: آیا تمایل دارید در کلاب هاوس با من تبادل نظر کنید؟

او در توئیتی دیگر نوشت: برایم افتخار بزرگی است که با شما صحبت کنم.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در یک کنفرانس خبری در این باره گفت: به طور کلی این پیشنهاد جذابی است اما باید بدانیم این درخواست چه معنایی دارد و چه چیزی پیشنهاد شده است. نخست باید کنترل کنیم و سپس واکنش نشان می دهیم.

او در ادامه اضافه کرد: رئیس جمهور به طور مستقیم و شخصاً از شبکه های اجتماعی استفاده نمی نماید و در آنها حساب کاربری ندارد.

کلاب هاوس یک اپلیکیشن آمریکایی است که سال گذشته عرضه شده است و افراد برای عضویت در آن باید توسط کاربران فعلی دعوت شوند. اپ مذکور چت روم های صوتی ارائه می نماید که برحسب موضوع تقسیم شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 698

به "واکنش سخنگوی رئیس جمهور روسیه به پیشنهاد چت ایلان ماسک با پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سخنگوی رئیس جمهور روسیه به پیشنهاد چت ایلان ماسک با پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید