واکنش عضو کمیته فوتسال به برگزاری رقابت های جام حذفی

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، یکی از اعضای کمیته فوتسال درباره برگزاری ملاقات های جام حذفی توصیه هایی را به سازمان لیگ نموده است.

واکنش عضو کمیته فوتسال به برگزاری رقابت های جام حذفی

به گزارش ، برگزاری مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال در این فصل با واکنش های انتقادی تندی از سوی برخی مربیان تیم های باشگاهی روبرو شد. به طوری که برخی از این مربیان بر این باورند که برگزاری مسابقات به صورت پلی آف می تواند کاملاً به ضرر تیم ها باشد، حتی آن ها اعتقاد دارند که اگر سازمان لیگ برتر فوتسال مرحله پلی آف را حذف کند، قطعاً بازی های لیگ می تواند به صورت بهتر و با کیفیت تری برگزار گردد و امیدوارند که سازمان لیگ برای فصل بعد مرحله پلی آف را حذف کند و از راه های دیگری برای با کیفیت برگزار کردن مسابقات استفاده نمایند.

به گفته برخی از کارشناسان فوتسال، سازمان لیگ برتر می تواند با احیا کردن دوباره جام حذفی، ملاقات های پلی آف را کنار گذاشته تا تیم ها دیگر دچار سردرگمی در انجام مسابقات نشوند. حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال در گفت وگو با خبرنگار ما درباره پیشنهاد برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: رقابت های جام حذفی فوتسال در کشور ما چند سالی است که برگزار می گردد و در آخرین مسابقه این رقابت ها یکی از تیم های استان تهران به مصاف یکی از تیم های استان سیستان و بلوچستان رفت و در انتها نماینده استان زاهدان پیروز شد به مقام قهرمانی رقابت های جام حذفی دست پیدا کند. جالب است این قهرمانی در حالی توسط نماینده استان زاهدان به دست آمد که هیچ کسی از این موضوع با خبر نشد و به غیر از چند نفر از اهالی فوتسال کسی دیگری از این قهرمانی خبر ندارد.

او افزود: به هر حال پیشنهاد من به سازمان لیگ برتر فوتسال این است که اگر می خواهند مسابقات لیگ برتر فوتسال به مانند گذشته از کیفیت بالایی برخوردار باشد بهتر است دوباره مسابقات جام حذفی را احیا نمایند تا تیم های قدرتمند لیگ برتر در این مسابقات حضور پیدا نموده و با این کار باعث می شوند که انگیزه تیم های دسته پایین تر بالا رود و هم اینکه باید برای قهرمان مسابقات جام حذفی جوایز ارزشمندی را در نظر بگیرند تا تیم هایی که در این رقابت ها شرکت نموده اند از انگیزه بالایی برخوردار شوند.

عضو کمیته فنی فوتسال ادامه داد: یکی دیگر از پیشنهادات من به سازمان لیگ برتر فوتسال این است که باید قهرمان لیگ برتر به مسابقات جام باشگاه های آسیا برود و قهرمان جام حذفی هم باید در مسابقات جام باشگاه های دنیا شرکت کند. تیم هایی که در جام باشگاه های دنیا حاضر می شوند، هر کدام از جوایز بسیار ارزشمندی برخودار هستند. در این صورت ما می توانیم با 2 نماینده هم در جام باشگاه های آسیا و هم در جام باشگاه های دنیا حضور پیدا کنیم و امیدوارم که سازمان لیگ برتر فوتسال برای فصل بعد رقابت های لیگ برتر، پلی آف را کنار گذاشته و به دنبال احیا کردن جام حذفی باشد.

مسابقات لیگ برتر فوتسال در این فصل هنوز به انتها نرسیده و تکلیف تیم قهرمان هنوز معین نشده است. سال جاری مسابقات لیگ برتر بسیار طولانی شد به طوری که برگزاری بازی ها به صورت فشرده و فرسایشی باعث شد برخی از بازیکنان از انجام مسابقه زده شوند. ملاقات فینال لیگ برتر فوتسال بین 2 تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان ابتدا قرار بود اواسط اسفند ماه برگزار گردد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقه لغو و به زمان دیگری موکول شد و هنوز معین نیست که چه زمانی سازمان لیگ برتر فوتسال می خواهد ملاقات فینال را برگزار کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 106

به "واکنش عضو کمیته فوتسال به برگزاری رقابت های جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عضو کمیته فوتسال به برگزاری رقابت های جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید