وبینار تخصصی بحران کرونا زیر سقف خانه ها در منطقه 2

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 گفت:همزمان با هفته ملی سلامت بانوان ایرانی، وبینار تخصصی بحران کرونا زیر سقف خانه ها برگزار می گردد.

وبینار تخصصی بحران کرونا زیر سقف خانه ها در منطقه 2

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، یوسف مزارعی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه با اعلام این خبرگفت:به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان برنامه های متنوع آموزشی ، مشاوره ای وسلامت محور، با در نظر دریافت شرایط همه گیری کووید19 و فاصله گذاری اجتماعی و با شعارسلامت زنان در دوره کرونا در منطقه 2برگزار می گردد.

او با اشاره به برگزاری وبینار تخصصی با موضوع بحران کرونا زیر سقف خانه ها گفت: در این وبینار موضوعاتی همچون نقش زنان و روان شناسی مثبت نگر، و نقش زنان در گذر از بحران کوئید 19 با حضور متخصصین و کارشناسان روانشناسی مورد بحث و آنالیز قرار خواهد گرفت.

مزارعی اضافه نمود: ارانه مشاوره رایگان به بانوان سرپرست خانوار و خانواده آنها ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در فضای مجازی، برگزاری کارگاه سلامت زنان و خانواده در دوره کرونا(مادر و کودک)، مشاوره فردی رایگان با موضوع سلامت زنان و خانواده در دوران کرونا در محل مجموعه شهربانو و با حفظ پروتکل های بهداشتی همچنین اکران بنرهای اطلاع رسانی در نقاط پرتردد منطقه جهت آگاهی بخشی به شهروندان، از دیگر اقدامات و برنامه های پیش بینی شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 گفت: ترویج رویکرد خود مراقبتی در بین زنان به منظور مراقبت از خود و خانواده در شرایط پاندمی کووید19، حفظ سلامت جسمی و روحی و ایجاد شادابی و نشاط در میان بانوان، بالابردن آمادگی جسمانی و غنی سازی اوقات فراغت بانوان شهروند در شرایط شیوع بیماری را از اهداف برگزاری این برنامه ها است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 505

به "وبینار تخصصی بحران کرونا زیر سقف خانه ها در منطقه 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار تخصصی بحران کرونا زیر سقف خانه ها در منطقه 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید