پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز تا 10 آبان فرصت ثبت نام دارند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال 99 این دانشگاه تا 10 آبان ماه فرصت ثبت نام به صورت غیرحضوری دارند.

پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز تا 10 آبان فرصت ثبت نام دارند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه ای در مورد ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال 99 این دانشگاه بیان کرد: ثبت نام پذیرفته شدگکان در دو مرحله و به صورت غیرحضوری (اینترنتی و ارسال پستی مدارک) صورت می گیرد.

طبق این اطلاعیه، ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان به وسیله سامانه الکترونیکی آموزش دانشگاه به نشانی www.scu.ac.ir از 6 آبان ماه شروع شده و تا 10 همین ماه ادامه دارد.

پذیرفته شدگان این دوره، پس از انجام مرحله ثبت نام اینترنتی، تا 7 روز فرصت دارند مدارک تحصیلی مربوطه را با پست پیشتاز به دانشگاه شهید چمران اهواز ارسال نمایند.

عدم انجام هر یک از دو مرحله مذکور از سوی پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال 99 به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 484

به "پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز تا 10 آبان فرصت ثبت نام دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز تا 10 آبان فرصت ثبت نام دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید