پیشنهاد 1000 میلیاردی برای طارمی رسید ، سکوت مشکوک ستاره ایرانی پورتو در مورد انتقال بزرگ

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، میلانی ها همچنان برای انتقال مهدی طارمی به کالچو منتظر تصمیم باشگاه پورتو هستند.

پیشنهاد 1000 میلیاردی برای طارمی رسید ، سکوت مشکوک ستاره ایرانی پورتو در مورد انتقال بزرگ

به گزارش خبرنگاران آنلاین، لیگ های معتبر فوتبال اروپا از هفته گذشته شروع شده و در همین رابطه برترین مهاجمان اروپا در 7 لیگ معتبر قاره سبز معرفی شدند. بر این اساس سایت اسکواوکا با انتشار آماری برترین مهاجمان قاره اروپا از حیث میانگین گلزنی و پاس گل در یک هفته گذشته در 7 لیگ معتبر اروپایی را معرفی کرد. در این میان مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو خیلی زود درخشش خود را شروع نموده و با میانگین گلزنی 23/1 در ازای 90 دقیقه در فهرست 7 مهاجم برتر اروپا ایستاد.

نکته جالب در رده بندی این بود که ستاره ایرانی بالاتر از نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن ایستاد. کاپیتان تیم ملی برزیل با میانگین گلزنی 15/1 در رده هفتم ایستاد و طارمی در رده پنجم برترین مهاجمان اروپا نهاده شد. طارمی در سوپر کاپ پرتغال دو گل برای پورتو به ثمر رساند و در هفته اول لیگ پرتغال هم مقابل ماریتیمو دبل کرد. او با ادامه این فرایند می تواند یک رکورد ویژه و منحصر به فرد ثبت کند. بخصوص اینکه در اوج واقع شده است و در سال جام جهانی می خواهد با برترین آمادگی به میدان برود.

طارمی این روزها از میلان پیشنهاد مناسبی دریافت نموده اما فعلاً سکوت را در دستور کار قرار داده تا باشگاه پورتو درباره آینده اش تصمیم بگیرد. به صورت غیر رسمی و در حد برآورد رسانه های ایتالیایی گفته می گردد میلان برای جانشینی زلاتان ابراهیموویچ روی طارمی نظر مثبت دارد و حتی پیشنهاد 32 میلیون یورویی- نزدیک به 1000 میلیارد تومان- به پورتو ارسال نموده اما هنوز موافقت باشگاه پرتغالی را جلب ننموده است.

طارمی یکی، دو هفته قبل بیان کرد اگر جای مدیر پورتو بود، مهاجم ایرانی را می فروخت. اظهارنظری که زیاد به مذاق طرفداران پورتو خوش نیامد. از آن به بعد هم طارمی سکوت نموده و منتظر نظر باشگاه پورتو است. اگر با جدایی اش موافقت نمایند، راهی تیم جدیدی می گردد و در غیر اینصورت در پورتو می ماند تا این فصل عنوان آقای گلی را کسب کند و کفش طلا را بگیرد. اتفاقی که با آمادگی این روزهای طارمی و ادامه این فرایند چندان دور از دسترس نخواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1316

به "پیشنهاد 1000 میلیاردی برای طارمی رسید ، سکوت مشکوک ستاره ایرانی پورتو در مورد انتقال بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 1000 میلیاردی برای طارمی رسید ، سکوت مشکوک ستاره ایرانی پورتو در مورد انتقال بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید