سفر به آمریکا: الگوی پیروز شهرهای آینده، سان فرانسیسکو

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، در دنیا پر از دگرگونی امروز، ایده آل های شغلی هم متناسب با سطح شغلی افراد در حال تغییر هستند. امروزه شاید داشتن دفتری کوچک و به هم ریخته مناسب فردی که می خواهد حرفه ای به نظر برسد، نباشد. مدیران شرکت های امروز برای بالا بردن بهره وری کاری بیشتر، به فکر فضاهای خاص و کم استرس تر افتاده اند. همین ایده، زمینه ای برای ایجاد تغییر است. در ادامه خواهیم دید که این تغییرات چگونه و توسط چه کسانی بهتر اجرا خواهند شد.

سفر به آمریکا: الگوی پیروز شهرهای آینده، سان فرانسیسکو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

فضاهای کاری که فقط میز و یک تلفن نیستند

این روزها اگر به یک دفتر کاری پیروز وارد شوید، شاید به هیچ وجه شبیه به یک دفتر کار به نظر نرسد. مردم بیرون از فضاهای رسمی و در هر مکانی مانند گاراژها، کافه ها و پارک مشغول به کار هستند. اما بسیاری از شرکت های جدید و شرکت هایی که نیروهای دورکار دارند هم علاقه مند به داشتن دفتر کار اختصاصی برای خود هستند. شرکت وی وُرک که در سال 2010 تاسیس شد، با بیش از 44 شعبه در سرتاسر جهان به یکی از بزرگترین شرکت ها تبدیل شد. این شرکت با استفاده از پلان آزاد در طراحی دفاتر خود، برای کارهای گروهی از میزهای بلند در فضاهای باز استفاده نموده است. همچنین با طراحی زیبا برای محیط های عمومی و طراحی اتاق های شخصی با نور کافی و صد البته وجود قهوه فراوان، محیطی صمیمی و محبت آمیز به وجود آورده است. بنا به گفته بنیانگذار شرکت وی وُرک، آقای میگووئل مک کلوی، اساس کار این شرکت ایجاد فضاهای باز همراه با نور طبیعی است. وی اضافه نمود: فراتر از این ایده، کوشش ما در اصل ایجاد انگیزه در همکاران بود. این شرکت بعد از اجرای این طرح با قیمتی معادل 10 میلیون دلار ارزش گذاری شد. به این ترتیب می توان گفت با وجود تجربه ی کم، در کار خود پیروز بودند. در ادامه شما را به دیدن عکس هایی از دفتر گلدن گیت این شرکت دعوت می کنم.

منبع: کجارو
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 586

به "سفر به آمریکا: الگوی پیروز شهرهای آینده، سان فرانسیسکو" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: الگوی پیروز شهرهای آینده، سان فرانسیسکو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: الگوی پیروز شهرهای آینده، سان فرانسیسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید