افشای بعضی مشخصات مک بوک ایر 2022

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، اپل به طور معمول جدیدترین لپ تاپ های سری مک بوک ایر MacBook Air خود را در اوایل هر سال عرضه می نماید، اما با وجود این فاصله زمانی نسبتاً زیاد، اخیراً اطلاعاتی به بیرون درز نموده که بعضی مشخصات اصلی Apple MacBook Air 2022 از جمله وجود یک بریدگی برای دوربین جلو را برای ما فاش می نماید.

افشای بعضی مشخصات مک بوک ایر 2022

به گزارش خبرنگاران، به تازگی تعیین شد که مدل های بعدی MacBook Pro 2021 اپل که قرار است در چند ساعت آینده عرضه شوند، دارای یک بریدگی در بالای صفحه نمایش خواهند بود. حالا همان افشاگری که اطلاعاتی در خصوص صفحه نمایش MacBook Pro 2021 فاش کرد، مدعی است که مدل های MacBook Air 2022 اپل که قرار است اوایل سال آینده عرضه شوند، نیز با یک بریدگی در بالای صفحه نمایش عرضه خواهند شد.

این افشاکننده بعلاوه ادعا می نماید که MacBook Air آینده، از طراحی بسیار بهتری برخوردار بود، زیرا به نظر می رسد این شرکت در حال برنامه ریزی برای حذف طرح کنونی مک بوک ایر است. برای کسانی که بی اطلاع هستند، باید گفت که طراحی کنونی MacBook Air به ظاهر بدنه آن اشاره دارد که از حالت ضخیمتر در پشت به نازکتر در جلو تغییر می نماید. این افشاگر می افزاید که MacBook Air بعدی دارای طراحی بسیار صاف و سبک خواهد بود. علاوه بر این، گزارش های دیگر مربوط به مدل های آینده MacBook Air نشان می دهد که غول فناوری آمریکایی میخواهد نسخه باریک و سبک تری از دستگاه را با حاشیه های نازک تر از آنچه در مدل فعلی داریم، روانه بازار کند.

در خصوص بریدگی بالای صفحه نمایش بر خلاف iPhone، این سنسور برای عملکرد سنسور Face ID نیست. گفته می گردد که در این ناچ یک وب کم نو 1080p، یک سنسور نور محیط و یک چراغ نشانگر قرار خواهد گرفت. یک گزارش نو دیگر نیز ادعا می نماید که نسل بعدی مک بوک ایر با صفحه نمایش Mini-LED با لبه های نازک در قسمت های بالا و پایین عرضه می گردد. بعلاوه ادعا می گردد که این لپ تاپ از چیپست نسل بعدی Apple M2 استفاده می نماید و دارای کابل قدرت مغناطیسی با نام تجاری MagSafe برای درگاه شارژ نو است.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1050

به "افشای بعضی مشخصات مک بوک ایر 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای بعضی مشخصات مک بوک ایر 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید