سامسونگ برای تمسخر اپل دستمال رایگان به کاربران خود می دهد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، اپل مدتی قبل از نسل نو لپ تاپ های سری مک بوک پرو رونمایی کرد که همراه با چیپست های اختصاصی راهی بازار شده اند. اما در این میان، عرضه دستمال 19 دلاری از طرف اپل سروصدای زیادی را ایجاد کرد. با وجود اینکه این دستمال پارچه ای با تمسخر افراد زیادی روبرو شد، ولی اپل فقط چند روز بعد خاطرنشان کرد که این دستمال با استقبال گسترده کاربران روبه رو شده است.

سامسونگ برای تمسخر اپل دستمال رایگان به کاربران خود می دهد

در این میان، گویا سامسونگ هم برای تمسخر اپل تصمیم گرفته تعدادی دستمال رایگان به کاربران خود بدهد. طبق گزارش یکی از سایت ها، در اپلیکیشن مخصوص کاربران سامسونگ موسوم به Samsung Members در آلمان، یک صفحه تبلیغاتی قرار گرفته که در آن آمده به 1000 کاربر نخست که در این طرح ثبت نام نمایند، دستمال مخصوص تمیز کردن گجت ها داده می گردد.

بر اساس اسکرین شات منتشر شده، دستمال فوق مبتنی بر ابعاد 20 در 20 سانتی متر است و این یعنی بزرگ تر از دستمال اپل محسوب می گردد. بعلاوه گویا این طرح فقط برای کاربران آلمانی ارائه شده و این یعنی سامسونگ برای تمسخر اپل تصمیم گرفته هزینه چندانی نکند. این اولین باری نیست که سامسونگ شرکت اپل را به سخره می گیرد. به عنوان مثال می توانیم به تمسخر این شرکت برای حذف جک هدفون از آیفون 7 و اصرار به استفاده از بریدگی نمایشگر اشاره کنیم.

با وجود این کارها، خود سامسونگ هم در نهایت جک هدفون را از تعدادی از گوشی های خود حذف کرد و بر اساس رندرهای منتشر شده، نسل تازه تبلت های این شرکت بریدگی نمایشگر دارند. بعلاوه باید به تمسخر اپل بر سر حذف شارژ از جعبه گوشی اشاره کنیم که سامسونگ هم چنین کاری را انجام می دهد. بنابراین شاید در سال 2022 سامسونگ از یک دستمال گران قیمت رونمایی کند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1107

به "سامسونگ برای تمسخر اپل دستمال رایگان به کاربران خود می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ برای تمسخر اپل دستمال رایگان به کاربران خود می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید