اکتیویژن مانع ساخت بازسازی تونی هاوک 3 و 4 شده است

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، استودیو Vicarious Visions در حال توسعه بازسازی بازی سوم و چهارم سری Tony Hawks Pro Skater بوده است اما پس از پیوستن این استودیو به اکتیویژن بلیزارد، این پروژه از طریق اکتیویژن متوقف شده است.

اکتیویژن مانع ساخت بازسازی تونی هاوک 3 و 4 شده است

این خبر را خود تونی هاوک اعلام کرده است. او در جریان یک استریم زنده در روز دوشنبه اعلام کرد: حتی تا زمان عرضه بازسازی بازی های اول و دوم برنامه ما چنین چیزی بود. ما در حال توسعه بازسازی 3 و 4 بودیم که سپس Vicarious از طریق اکتیویژن بلیزارد جذب شد و سپس آن ها برای مدتی دنبال توسعه دهندگان دیگر بودند اما در نهایت پروژه را متوقف کردند.

او اضافه کرد: واقعیت این است که اکتیویژن در تلاش بود که استودیو دیگری را برای توسعه بازسازی بازی های سوم و چهارم پیدا کند اما نتوانستند آن طور که به Vicarious اعتماد داشتند، به گروه دیگری برای توسعه این پروژه اعتماد کنند؛ بنابراین آن ها از دیگر استودیوها پرسیدند که با عنوان THPS چه می کنید؟ و ایده های آن ها را شنیدند ولی از چیزی که شنیدند خوششان نیامد و بعد همه چیز تمام شد. چه کسی پایان آن را می داند؟ شاید وقتی گردوغبار آن فروکش کرد، متوجه شویم. بعضی چیزها را هرگز انتظار ندارید. هرگز فکر نمی کردم 20 سال بعد بازسازی بازی های اول و دوم را انجام دهیم.

در ژانویه 2021 اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد که قصد دارد استودیو Vicarious Visions را به عنوان یک استودیو پشتیبان به بلیزارد اضافه کند. این ادغام در آوریل امسال رسمی شد. در همان زمان، اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد که این استودیو که سازنده بازی های Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy است، دیگر به عنوان یک استودیو مستقل و جدا به توسعه بازی های خود نخواهد پرداخت. به گفته اکتیویژن بلیزارد، تیم Vicarious Visions متشکل از 200 نفر است که بخشی از کارمندان بلیزارد خواهند بود و به طور کامل به بازی ها و ابتکارات موجود بلیزارد اختصاص خواهند داشت.

این استودیو حرفه ای بیش از 30 سال پیش تأسیس شده است و روی توسعه ده ها عنوان از جمله Skylanders، Guitar Hero، Destiny و Call of Duty نقش داشته است.

بازی Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 که از طریق این استودیو توسعه داده شده است، هم پیروز شد نظر منتقدان و طرفداران را بسیار جلب کند و هم فروش بسیار خوبی را تجربه کرد و سریع ترین فروش را در میان بازی های سری تونی هاوک به نام خود ثبت کرد. این بازی فقط در دو هفته اول خود بیش از 1 میلیون نسخه فروخت. پیروزیت بازسازی سه گانه اصلی کرش بندیکوت حتی بیشتر بود و این بازی در دو سال اول عرضه اش بیش از 10 میلیون نسخه فروش کرد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1293

به "اکتیویژن مانع ساخت بازسازی تونی هاوک 3 و 4 شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکتیویژن مانع ساخت بازسازی تونی هاوک 3 و 4 شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید