بدون این سوغاتی ها شهر کیپ تاون را ترک نکنید!

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، سوغاتی های کیپ تاون، آفریقای جنوبی

یکی از هیجان انگیزترین بخش های هر سفری، خرید سوغاتی است طوری که انگار بدون خرید آن، سفرمان کامل نمی گردد. تور آفریقای جنوبی تور سفر به کشور شگفتی هاست و در آن می توان سوغاتی های خیلی خاص و منحصر بفردی خرید مخصوصا اگر در مرکز آن باشید. همراه خبرنگاران سری به این شهر می زنیم تا با سوغاتی های معروف آن بیشتر آشنا شویم:

بدون این سوغاتی ها شهر کیپ تاون را ترک نکنید!

کاسه های Avoova

آیا دنبال یک سوغاتی آفریقایی هستید که هم اصل و هم متفاوت باشد؟ پیشنهاد می کنیم سری به بوتیک Avoova در خیابان اسکله V&A بزنید. در این بوتیک، سگکک های کمربندی بسیار خاص، بشقاب های سرو سالاد آفریقایی و کاسه و بشقاب های خیلی منحصر بفردی پیدا می کنید. همه این لوازم، با قطعاتی از پوسته خشک شده تخم شتر مرغ تزیین شده اند.

ماگ های Imiso

دو هنرمند معروف آفریقایی به نام Zizipho Poswa و Andile Dyalvane، این لیوان های سرامیکی خیلی خاص را طراحی نموده اند. علاوه بر این لیوان ها می توانید انواع دیگری از ماگ ها و ظرف های بی نظیر را که با المان های آفریقایی تزیین شده اند، بخرید. در واقع در طراحی این ماگ ها از سنت های قبایل آفریقای جنوبی یاری گرفته شده است.

کیف های Indalo چوبی

ممکن است چوب ماده خیلی انعطاف پذیری برای استفاده در ملزومات شخصی نباشد اما Inga Gubeka طراح خلاق این کیف های ایندالو، از این المان خشک در کیف های خود استفاده نموده است. کلاچ های چوبی گوبکا، مطمئنا می تواند یک هدیه خاص آفریقایی باشد. فقط اگر خواستید هدیه بدهید یادتان باشد که این کیف ها بیشتر فرم تزیینی داشنته و محدودیت فضا دارند.

قهوه Truth

کیپ تاونی ها بخاطر نوع قهوه خاصی که سرو می نمایند هم مشهور هستند و اگر کمی در خیابان های شهر قدم بزنید، به هر گوشه ای که نگاه کنید می توانید کافه هایی را ببینید که مانند قارچ از زمین بیرون آمده اند و قهوه سرو می نمایند! اما قطعا یکی از خوش طعم ترین و استثنایی ترین قهوه ها، قهوه Truth در خیابان Buitenkant است که فضای غار مانندی هم دارد . اگر از قهوه شان خوشتان آمد اما فکر کردید که دوباره ممکن است فرصت خرید تور آفریقای جنوبی و سفر به این حیرت آورترین کشور جهان را نداشته باشید، می توانید یک کیسه از قهوه شان را بخرید و با خودتان به منزل ببرید.

بیلتانگ (Biltong)

بیلتانگ یک اسنک فوق العاده خوشمزه و مناسب برای سفرهای جاده ای است. می توانید در هر مغازه خوارو بار فروشی ای که در شهر کیپ تاون وجود دارد بایستید و این خوراکی خوشمزه را بخرید. علاوه بر آن، خوبی ای که دارد این است که در راه های دور هم خراب نمی گردد و می تواند به همان تازگی زمان خرید، به عنوان یک سوغاتی خوشمزه آفریقای جنوبی، آن را به کسی که دوستش دارید بدهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1265

به "بدون این سوغاتی ها شهر کیپ تاون را ترک نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون این سوغاتی ها شهر کیپ تاون را ترک نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید