تصاویر میلیاردر ژاپنی از فضا

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، یوساکو مائه زاوا (Yusaku Maezawa) میلیاردر ژاپنی که هفته گذشته سوار بر موشک سایوز روسیه به فضا رفت، تصاویری از ایستگاه فضایی بین المللی ارسال کرده است.

تصاویر میلیاردر ژاپنی از فضا

به گزارش ایسنا، یوساکو مائه زاوا (Yusaku Maezawa) میلیاردر ژاپنی هفته گذشته به همراه یوزو هیرانو (Yozo Hirano)، تهیه کننده فیلم و الکساندر میسورکین (Alexander Misurkin) فضانورد روسی سوار بر موشک سایوز روسیه به فضا رفتند.

این میلیاردر ژاپنی چهارشنبه هفته گذشته برای یک سفر 12 روزه به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) رفت و اظهار کرده قصد دارد در این مدت 100 کار از جمله بازی بدمینتون را در فضا انجام دهد.

ایندین اکسپرس درباره این فرد نوشت: یوساکو مائه زاوا 46ساله، بنیانگذار شرکت خرده فروشی آنلاین Zozo است. یوساکو مائه زاوا همچنین آرزو دارد در سال 2023 با همکاری شرکت اسپیس ایکس سفری به ماه نیز داشته باشد. در سال 2018، ایلان ماسک اعلام کرد که شرکت اسپیس ایکس او را به عنوان اولین مشتری خصوصی خود به ماه خواهد فرستاد. او قصد دارد هشت نفر را برای ماموریت سال 2023 همراه خود به ماه ببرد.

حال او پس از رسیدن به فضا دو تصویر زیر را در حساب کاربری خود در اینستاگرام منتشر کرد.

او با انتشار تصویر فوق نوشت: سلام از فضا

عکس دیگری نیز منتشر کرد و نوشت: آن زمان که می خواستیم به ایستگاه فضایی بین المللی متصل شویم، من شاهد این منظره شگفت انگیز از پنجره سایوز بودم. نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و با صدای بلند گفتم وای و بلافاصله گوشی آیفونم را بیرون آوردم تا این عکس را بگیرم. به نظرتان شگفت انگیز نیست؟ این واقعی است.

این سه نفر در روز یکشنبه 19 دسامبر (28 آذر) در ساعت 6:30 عصر به وقت منطقه زمانی شرقی (3:00 صبح دوشنبه به وقت تهران) از ایستگاه فضایی جدا شده و به سمت زمین حرکت می کنند و در ساعت 10:18 شب به وقت منطقه زمانی شرقی (6:48 صبح دوشنبه به وقت تهران) فرود می آیند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1122

به "تصاویر میلیاردر ژاپنی از فضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر میلیاردر ژاپنی از فضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید