مجذوب کننده ترین شکم گردی ها در برترین رستوران های تجریش

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، اگر به خیابان تجریش در شمال تهران بروید، با یکی از محله های قدیمی و پرطرفدار این شهر روبرو می شوید. این خیابان که در منطقه 1 قرار گرفته است، دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی مانند امامزاده صالح و بازار سنتی است که همیشه مورد توجه گردشگران و مردم تهران بوده اند. علاوه بر این ها، خیابان تجریش دارای مراکز خرید، تفریح و رستوران های متنوع و خوشمزه است که هر روز جمعیت زیادی را به سمت خود جذب می کند. اگر قصد دارید از این خیابان تماشا کنید، حتما باید با رستوران های آن هم آشنا شوید. چون تعداد رستوران های تجریش بالاست، ما در این نوشته قصد داریم به شما 10 تا از برترین رستوران های تجریش را معرفی کنیم و خصوصیات هر یک را بگوییم تا در صورت بازدید از این خیابان زیبا، بتوانید رستوران مناسب خود را پیدا کنید.

مجذوب کننده ترین شکم گردی ها در برترین رستوران های تجریش

رستوران روحی

رستوران روحی یکی از معروف ترین و برترین رستوران های تجریش است که غذاهای سنتی ایرانی را با کیفیت بالا و محیط دلنشین ارائه می دهد. این رستوران دو بخش کافه و رستوران دارد که هر دو با طراحی زیبا و سبک قدیمی تزئین شده اند. شما می توانید در این رستوران از غذاهای خوشمزه مانند قیمه نثار، کوفته تند و ترش، جوجه با استخوان، آش و … لذت ببرید.

آدرس دقیق رستوران روحی در تجریش به این صورت است: خیابان شهرداری، سینما آستارا، پلاک 771. شما می توانید با مترو یا اتوبوس به این منطقه دسترسی داشته باشید. ساعات کار رستوران روحی از ساعت 9 صبح تا 22:30 شب است. برای رزرو میز می توانید با شماره تلفن 02122708893 تماس بگیرید.

رستوران اطمینان

رستوران اطمینان یکی از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های تجریش است که حدود صد و پانزده سال قدمت دارد. این رستوران با سبک سنتی و ظروف استیل، غذاهای ایرانی خوشمزه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. کباب، پلو و خورشت، سالاد و دوغ مخصوص از جمله منوی این رستوران هستند.

رستوران اطمینان در بازار تجریش واقع شده است و به راحتی قابل دسترسی است. این رستوران در ساعات ناهار و شام شلوغ می گردد و گاهی باید صبر کنید تا جای خالی پیدا کنید. اما ارزش صبر کردن را دارد چون غذاهایش فوق العاده هستند. قیمت های این رستوران هم مناسب و با توجه به منطقه پایین هستند.

آدرس رستوران اطمینان تجریش:

تهران، تجریش، بازار تجریش، روبه روی پاساژ سامعی، پلاک 65

شماره تلفن رستوران اطمینان تجریش: 02122716323

رستوران فلوت

رستوران فلوت یک رستوران ایرانی است که در محله تجریش واقع شده است. این رستوران غذاهای سنتی مانند کوفته تبریزی، کشک بادمجان، دلمه برگ مو و کتلت را در ظروف سفالی سرو می نماید. این رستوران با دکوراسیون ساده و شیک، پرسنل مودب و قیمت مناسب، محیط دنج و خوشایندی را برای مشتریان خود فراهم می نماید.

آدرس دقیق رستوران فلوت:

تهران، میدان تجریش، خیابان شهرداری، پلاک 58

شماره تلفن رستوران فلوت برای سفارش آنلاین غذا:

021227112701

کافه و رستوران ربلان (الیزه سابق)

کافه رستوران ربلان یکی از برترین و لوکس ترین رستوران های تهران است که در محدوده تجریش و در طبقه هفتم مرکز خرید تندیس واقع شده است. این رستوران با دکوراسیون شیک و ساده، فضای بزرگ و وسیع، منظره زیبا و منوی متنوع و خوشمزه، میزبان شما عزیزان است. شما می توانید از غذاهای فرنگی، ایرانی، گیاهی، پاستا، پیتزا، استیک، کباب، سالاد، سوپ، کیک و شیرینی و ماهی در این رستوران لذت ببرید. بعلاوه قلیان و نوشیدنی های گرم و سرد نیز در این رستوران در دسترس شماست.

آدرس دقیق کافه رستوران ربلان به توضیح زیر است:

تهران، تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس، طبقه هفتم

شماره تلفن: 02122734252

رستوران اردک آبی

رستوران اردک آبی یکی از معروف ترین و لوکس ترین رستوران های تهران است که در مجتمع تجاری تندیس واقع شده است. این رستوران با دکوراسیونی مدرن و سنتی، منظره ای زیبا از کوه های شمال تهران را به شما نشان می دهد. شما می توانید در این رستوران از بوفه های متنوع صبحانه، ناهار و شام لذت ببرید و غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تجربه کنید.

رستوران اردک آبی بعلاوه دارای سالن VIP با ظرفیت 65 نفر است که برای برگزاری مهمانی ها و جشن های خصوصی مناسب است. در روز های خاص، این رستوران به شما کیک و تزئین میز را به عنوان هدیه ارائه می دهد. برای رزرو می توانید با شماره های 02124512 - 02122730049 تماس بگیرید.

آدرس دقیق رستوران اردک آبی تجریش: میدان تجریش، مجتمع تجاری تندیس، طبقه اول.

رستوران منهتن گریل

رستوران منهتن گریل یکی از برترین رستوران های فست فود در تهران است که با ارائه غذاهای گریل شده با کیفیت و خلاقیت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این رستوران در محله دربند واقع شده و دارای فضای باز و بسته ای لوکس و جوان پسند است. انواع پیتزا، برگر، سالاد، پاستا و ساندویچ در منوی این رستوران قابل سفارش هستند. بعلاوه سس های تازه و ابداعی که به غذاها طعم تازه می دهند، جزو ویژگی های خاص این رستوران محسوب می شوند.

آدرس دقیق رستوران منهتن گریل تهران - میدان تجریش - خیابان فناخسرو- ابتدای خیابان غلام جعفری - پلاک 85 و شماره تلفن رستوران برای رزرو 02122710558 می باشد. این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 24 شب آماده میزبانی از شما است. اگر دوست دارید غذای خوشمزه و سالم را در محیطی شاد و دلپذیر تجربه کنید، رستوران منهتن گریل را از دست ندهید.

کباب لقمه والک

کباب لقمه والک یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین کباب های تهران است که در رستوران والک در بازار تجریش سرو می گردد. این کباب با گوشت چرخ نموده، پیاز، سبزی خشک معطر و زعفران دم نموده تهیه می گردد و با روغن و گوجه فرنگی پخته شده آغشته می گردد. سپس کباب را روی نان تافتون می گذارند و به همراه پیاز، جعفری و گوجه فرنگی خورد شده رول می نمایند و به شکل لقمه به مشتری ارائه می دهند.

رستوران والک در خیابان شهید عباسپور (سابق قائم)، بعد از بازار میوه و تره بار تجریش واقع شده است. این رستوران کوچک و سنتی همواره پر از علاقه مندان به کباب لقمه است و باید صبر کنید تا نوبت شما برسد. قیمت کباب لقمه در این رستوران نسبتاً بالا است اما کیفیت و مزه آن باعث می گردد مبلغی که پرداخت نموده ای را فراموش کنید. رستوران کباب لقمه .والک تجریش از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است.

کافه رستوران ابن بطوطه

کافه رستوران ابن بطوطه یکی از رستوران های عربی در تهران است که با دکوراسیونی رنگارنگ و شاد، فضایی بانشاط و گرم را به مشتریان خود ارائه می دهد. این رستوران با الهام از سفرنامه های ابن بطوطه، ماجراجو و جغرافیدان مشهور مراکشی، غذاهای متنوع و خوشمزه ای از آشپزی عربی و مراکشی را در منوی خود دارد. شما می توانید در این رستوران از کباب های لذیذ، سالاد های تازه، پلو و خورشت های مخصوص، سوپ های گرم و غذاهای دسری مثل بستنی و شیرینی لذت ببرید.

آدرس دقیق کافه رستوران ابن بطوطه به توضیح زیر است: تجریش، خیابان فناخسرو، بالاتر از تندیس. شماره تلفن رستوران برای رزرو و سفارش غذا نیز 02126855560 است. این رستوران بعلاوه دارای پارکینگ اختصاصی و اینترنت رایگان برای مشتریان خود است. شما می توانید با تماشا صفحه اینستاگرام رستوران1، عکس های زیبا و مجذوب کننده از فضای داخلی و غذاهای آن را ببینید و با نظرات دیگر مشتریان آشنا شوید.

کباب سرای شمرون

کباب سرای شمرون یکی از رستوران های معروف و باکیفیت در شمال تهران است که تخصص آن طبخ غذاهای کبابی ایرانی است. این رستوران با داشتن منوی متنوع و خوشمزه، سرویس دهی عالی و فضای دلنشین، مشتریان زیادی دارد که رضایت آن ها را جلب نموده است. اگر در پی یک رستوران خوش آب و رنگ برای لذت بردن از کباب های ترش، برگ، چنجه، جوجه، سلطانی و … هستید، کباب سرای شمرون را از دست ندهید.

آدرس دقیق کباب سرای شمرون به توضیح زیر است:

تهران، نیاوران، به سمت تجریش، بعد از چهار راه مژده، جنب کفش ملی. شما می توانید با شماره تلفن 02122746008 با رستوران تماس بگیرید و یا به وسیله سایت www.shemroonkabab.com2 سفارش آنلاین ثبت کنید. ساعت فعالیت رستوران شمرون کباب از ساعت 11 صبح تا 11 شب 3 است.

رستوران صالحیه

رستوران صالحیه یکی از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های تهران است که در بازار تجریش واقع شده است. این رستوران با سرو کردن غذاهای ایرانی خوشمزه و متنوع، مخصوصا پلو خورش های فصلی، محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. اگر دوست دارید یک غذای سنتی و خوش طعم را در یک محیط ساده و صمیمی تجربه کنید، رستوران صالحیه را از دست ندهید.

آدرس دقیق رستوران صالحیه به این شکل است: تهران، بازار تجریش، کوچه امامزاده صالح. شما می توانید با مترو یا اتوبوس به این رستوران دسترسی داشته باشید. نزدیک ترین ایستگاه مترو ایستگاه مترو تجریش و نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس ایستگاه اتوبوس سه راه نیاوران است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره منو، قیمت ها و ساعات کار رستوران صالحیه تجریش، می توانید به صفحه اینستاگرام آن به نشانی @restaurant-salehie مراجعه کنید.

چطور به تجریش برویم؟

برای سر زدن به رستوران های خوشمزه تجریش، گزینه های مختلفی برای حرکت در دسترس هستند. راه ساده تر استفاده از خط یک مترو است که تجریش آخرین ایستگاه آن است. بعلاوه می توانید با اتوبوس های عادی یا بی آر تی که پایانه آن ها نزدیک امامزاده صالح است، به تجریش بروید. اگر تمایل دارید، می توانید از تاکسی هایی که در سطح شهر تهران به سمت خیابان تجریش حرکت می نمایند، بهره ببرید. در میدان تجریش نیز یک پارکینگ تاکسی بزرگ وجود دارد که به بسیاری از رستوران های این منطقه نزدیک است.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1517

به "مجذوب کننده ترین شکم گردی ها در برترین رستوران های تجریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین شکم گردی ها در برترین رستوران های تجریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید