جردن باروز: از دست دادن المپیک انتها کار من نیست

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران، یکی از مهمترین اتفاقات رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، شکست یکی از مدعیان عنوان دار این تیم در وزن 74 کیلوگرم بود. جردن باروز در این مسابقات که انتخابی برای حضور در المپیک 2021 توکیو محسوب می شد به مصاف کایل دایک دارنده دو مدال طلای قهرمانی دنیا رفت که در نهایت مغلوب این حریف شد.

جردن باروز: از دست دادن المپیک انتها کار من نیست

به همین دلیل جردن باروز به تازگی در واکنش به این شکست تلخ که به از دست رفتن المپیک توکیو برای او انجامید در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: این جاده طولانی و سخت بوده است. می خواهم مدتی را برای تأمل و بازسازی صرف کنم. این شکست انتها کار برای من نیست. از همه بخاطر حمایتشان تشکر می کنم. به همه المپیکی های سال جاری تبریک می گویم.

در انتها رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، توماس گیلمان، کایل دایک، دیوید تیلور، کایل اسنایدر و گیبل استیوسون در اوزان 57، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم برای حضور در المپیک توکیو معرفی شدند.

جردن اولیور نیز در وزن 65 کیلوگرم عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کرد و در صورت کسب سهمیه در رقابت های گزینشی در بلغارستان، می تواند راهی المپیک توکیو گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 775

به "جردن باروز: از دست دادن المپیک انتها کار من نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جردن باروز: از دست دادن المپیک انتها کار من نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید