حبیب، جردن باروز را به چالش کشید

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، کشتی گیر داغستانی پستی را در اینستاگرام خود درباره مبارزه با جردن باروز ستاره کشتی آمریکا منتشر کرد و نوشت: طرفداران باید بدانند پادشاه واقعی جنگل کیست. باروز به این چالش پاسخ مثبت داد و مطرح کرد در آمریکا در یک مبارزه 10 دقیقه ای حاضر به کشتی گرفتن با کادیماگومدوف است.

حبیب، جردن باروز را به چالش کشید

حبیب کادیماگومدوف قبول کرد و ابراز امیدواری کرد که مبارزه هر چه زودتر انجام گردد.

باروز که در المپیک 2012 لندن در وزن 74 کیلوگرم قهرمان شد، پس از شکست مقابل کایل دیک به دسته 79 کیلوگرم رفت. او اخیراً در بلگراد برای ششمین بار قهرمان دنیا شد و در بین کشتی گیران آمریکایی از نظر تعداد عناوین کسب شده در این مسابقات رکورددار شد.

پس از موفقیت در صربستان، باروز نامزد دریافت جایزه معتبر ملی برترین ورزشکار شد که هر ساله به برترین ورزشکار در ایالات متحده اهدا می گردد. برنده این جایزه با رای گیری اینترنتی معین می گردد.

از بین کشتی گیران آمریکایی، جان اسمیت (1990)، بروس بامگارتنر (1995)، رولان گاردنر (2000)، کایل اسنایدر (2017) و اسپنسر لی (2019) به عنوان برترین ورزشکاران شناخته شدند.

کادیماگومدوف کشتی گیر داغستانی با پرچم بلاروس در رقابت های قهرمانی اروپا در وزن 79 کیلوگرم در سال 2020 به مقام قهرمانی رسید و سال گذشته نیز در دسته 74 کیلوگرم مدال نقره بازی های المپیک توکیو را کسب کرد. او در فینال توکیو به زائوربک سیداکوف روس باخت.

منبع: فرارو
انتشار: 13 آبان 1401 بروزرسانی: 13 آبان 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1357

به "حبیب، جردن باروز را به چالش کشید" امتیاز دهید

1 کاربر به "حبیب، جردن باروز را به چالش کشید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیب، جردن باروز را به چالش کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید