حمایت مجیدی از مربی بدنساز استقلال پس از اظهارات پزشک آبی پوشان

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اظهارات پزشک این تیم به حمایت از مربی بدنساز آبی پوشان پرداخت.

حمایت مجیدی از مربی بدنساز استقلال پس از اظهارات پزشک آبی پوشان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز (آدینه) در صفحه شخصی اش به حمایت از علی ربانی، مربی بدنساز آبی پوشان پرداخت و ضمن تشکر از او گفت: با اطمینان می گویم که ربانی، علمی ترین و باسوادترین مربی بدنسازی است که در طول دوران حرفه ای ورزشی ام دیده ام.

این اظهارنظر مجیدی در حالی مطرح شد که کاوه ستوده روز گذشته پس از بازی محبت آمیز استقلال مقابل پیکان در واکنش به مصدومیت مرتضی تبریزی و میلاد زکی پور در کانال رسمی باشگاه گفته بود: به همکاران عزیزمان در بخش بدنسازی و آمادگی جسمانی یادآور می گردد که با توجه شرایط خاص این دوره، تمرینات بدنسازی ویژه برای جلوگیری از مصدومیت ها طراحی و اجرا گردد.

به نظر می رسد این اظهارنظر با ناراحتی مجیدی روبه رو شده و به همین دلیل در حمایت از مربی بدنساز استقلال، پستی را منتشر نموده است. این در حالی است که مصاحبه دکتر ستوده از کانال باشگاه حذف شده است و امروز (آدینه) نیز پزشک استقلال در تمرین آبی پوشان شرکت نکرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 273

به "حمایت مجیدی از مربی بدنساز استقلال پس از اظهارات پزشک آبی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مجیدی از مربی بدنساز استقلال پس از اظهارات پزشک آبی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید