خان محمدی: عزل عزیزی خادم نشان داد رئیس بعدی هم در صورت تخلف بازخواست می گردد، پرسپولیس شکننده نیست

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است عزل رئیس فدراسیون فوتبال اتفاق خوبی بود و باعث می گردد رئیس بعدی هم بداند در صورت تخلف برکنار خواهد شد.

خان محمدی: عزل عزیزی خادم نشان داد رئیس بعدی هم در صورت تخلف بازخواست می گردد، پرسپولیس شکننده نیست

حسن خان محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به بازی آخر سرخپوشان مقابل آلومینیوم که با برد دو بر صفر این تیم به سرانجام رسید، گفت: پرسپولیس با بازیکنان نوش خیلی خوب شده و نفرات نو در شرایط ایده آلی قرار گرفته اند. این اولین بازی رامین رضاییان بود و رفته رفته شرایطش بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس کاملاً حرفه ای هستند، تأکید کرد: فکر نمی کنم بازگشت رامین رضاییان حاشیه ای ایجاد کند، الان بازیکنان کاملاً حرفه ای فکر می نمایند. اینکه مسئله ای از گذشته باشد، طبیعی است، اما همه هم راستا در جهت اهداف پرسپولیس عمل می نمایند. قطعاً همه به فکر حفظ انسجام تیمی هستند تا در راستا کسب ششمین قهرمانی متوالی قدم بردارند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره اینکه استقلال خوب امتیاز جمع نموده و شکست نخورده است، گفت: پرسپولیس هم امتیاز جمع و پشت سر استقلال حرکت می نماید. دربی (26 اسفند) شش امتیازی است و به نظر من قهرمان لیگ برتر را معین می نماید. فکر نمی کنم مسئله ای وجود داشته باشد و همه چیز خوب است. البته اگر باخت هایی هم بود، این از شرایط فوتبال است. استقلال به لحاظ مدیریتی زودتر از پرسپولیس به ثبات رسید و بنابراین بازیکنانش زودتر جمع و جور شدند، اما پرسپولیس هم توانست آن شخصیت قهرمانی اش را حفظ کند. تیمی که 5 بار متوالی قهرمان شده و الان هم در کورس قهرمانی است، کار بزرگی انجام داده است. همه تیم هایی که در این 5،6 سال جلوی پرسپولیس قرار گرفته اند، فوق العاده انگیزه داشتند که جلوی تیم قهرمان خوب بازی نمایند و به چشم بیایند.

وی با اشاره به اینکه سرخپوشان با وجود تجربه باخت در سال های اخیر، توانسته باز هم در کورس بماند، توضیح داد: پرسپولیس ساختار قوی داشته و حتی بعد از اینکه سوپر جام را از دست داد یا از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، باز هم توانسته به فرم مطلوبش برگردد. شکست و مسائل جزیی از فوتبال است و پرسپولیس توانسته از فراز و نشیب ها عبور کند. مهم این است که پرسپولیس شنماینده نیست و راهش را تحت هر شرایطی ادامه می دهد. همواره نمی گردد همه جام ها را از آن خود کرد.

بازیکن پیشین فوتبال ایران درباره عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون گفت: خوب است که بر شرایط فوتبال همواره نظارت گردد. حتماً تخلفاتی از رئیس فدراسیون سر زده که چنین تصمیمی گرفته شد. حالا رئیس بعدی هم می داند اگر تخلفی داشته باشد، او هم عزل خواهد شد و کسی که سکان فوتبال کشور را به دست می گیرد حواسش را جمع می نماید. این اتفاق برای اولین بار رخ داد و خیلی هم خوب بود که همه بدانند زیر ذره بین هستند و با کار اشتباه بازخواست می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1273

به "خان محمدی: عزل عزیزی خادم نشان داد رئیس بعدی هم در صورت تخلف بازخواست می گردد، پرسپولیس شکننده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خان محمدی: عزل عزیزی خادم نشان داد رئیس بعدی هم در صورت تخلف بازخواست می گردد، پرسپولیس شکننده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید