خبرنگاران تیم خادمیاران رضوی قهرمان مسابقات فوتوالی یزد شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، یزد - خبرنگاران - سومین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی یزد (جام دهه فجر و گرامیداشت چهارهزار شهید استان) شامگاه جمعه با قهرمانی تیم خادمیاران رضوی به پایان رسید.

خبرنگاران تیم خادمیاران رضوی قهرمان مسابقات فوتوالی یزد شد

به گزارش خبرنگاران، این مسابقات با حضور هشت تیم شهید دهقانی، شهدای ملاباشی، خادم یاران رضوی، دبیرستان آقا، شهدای مردآباد، ابزار سید، حوزه هشت ابوذر و بتون سعید مهریز به مدت 2 روز در ورزشگاه سلمان محمودآباد پیگیری شد.

در مسابقه نهایی تیم خادمیاران رضوی با نتیجه 2 بر صفر بر تیم شهید دهقانی غلبه کرد و به مقام قهرمانی رسید و در دیدار رده بندی نیز تیم حوزه هشت ابوذر 2 بر یک تیم مردآباد را شکست داد و در مکان سوم قرار گرفت .

فوتوالی از ادغام 2 رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شد که در یک زمین 9 در 18 مترمربع با یک تور به ارتفاع 2 متر و 20 سانتیمتر با حضور 2 بازیکن در هر تیم برگزار می شود.

بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند.

انجمن فوتوالی ایران در سال 1390 تشکیل و زیر نظر هیات ورزش های روستایی عشایری و بازی های بومی محلی فعالیت دارد و تیم ملی فوتوالی ایران در دوره گذشته بعد از تایلند، نایب قهرمان آسیا شد.

یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 62 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد و حدود 300 نفر در رشته فوتوالی استان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 680

به "خبرنگاران تیم خادمیاران رضوی قهرمان مسابقات فوتوالی یزد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم خادمیاران رضوی قهرمان مسابقات فوتوالی یزد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید