خرید نو پرسپولیس 21 ساله است

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، یکی از بازیکنان جوانی که در فصل بیست و دوم لیگ برتر درخشید، محمدرضا خالدآبادی، گلر 21 ساله طرفدار بود. او زیر نظر داوود فنایی به دروازه بان اول طرفداری ها تبدیل شد و پس از سرانجام فصل نیز با درخشش در تیم امید خواستار زیادی پیدا کرد.

خرید نو پرسپولیس 21 ساله است

طی روز های اخیر گفته می شد خالدآبادی به استقلال بسیار نزدیک شده و حتی علی امیری پیش از استعفا بر سر جزئیات رقم این انتقال هم با طرفدار به توافق رسیده بود، اما حالا خبر های دیگری در این خصوص به گوش می رسد.

پرسپولیس پس از جدایی احمد گوهری به یک گلر دیگر احتیاج مبرمی دارد و با توجه به شرایط فهرست در کوشش است دروازه بانی جذب کند که فهرست بزرگسالان را پر نکند. این اتفاق سبب شده یحیی گل محمدی، پیروانی و مدیران پرسپولیس، شدیدا دنبال جذب خالد باشند.

نامه نگاری پرسپولیس با طرفدار اجرا شده و طی امروز یا فردا نشست نهایی صورت می گیرد و احتمالا این انتقال طی ساعات آینده قطعی خواهد شد.

جالب اینکه خالدآبادی پیشتر در جوانان پرسپولیس حضور داشته و گفته می گردد ظاهرا تعلق خاطر بیشتری به سرخ ها دارد و تمایل او برای پرسپولیسی شدن دوباره بیشتر از پیوستن به استقلال است.

باشگاه طرفدار هم البته در جابجایی علیرضا حقیقی گلر سابق تیم ملی و البته آرشا شکوری دروازه بان 17ساله تیم ملی نوجوانان را به جمع خود اضافه نموده و مسئله ای از بابت جدایی خالدآبادی ندارد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1464

به "خرید نو پرسپولیس 21 ساله است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید نو پرسپولیس 21 ساله است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید