سراج: برابر تراکتور امتیاز می گیریم، فقط به خاطر طرفداران بازی می کنیم

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: از همین حالا پیروزی برابر پارس جنوبی جم را فراموش می کنیم و برای بازی با تراکتور آماده می شویم.

سراج: برابر تراکتور امتیاز می گیریم، فقط به خاطر طرفداران بازی می کنیم

به گزارش ، بهنام سراج، سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: چند بازی بود که نتوانسته بودیم در آبادان پیروز شویم. صنعت نفت طرفداران زیادی دارد که قطعا بازیکنان ما فقط برای آن ها می جنگند. مسائل اقتصادی فراوانی داریم و با این شرایط بازیکنان ما تنها به عشق مردم و خانواده هایشان فوتبال بازی می نمایند. 3 امتیاز این بازی هدیه ای بود به عزیزانی که در غم از دست دادن عزیزانشان هستند و شاید توانستیم کمی از اندوه آن ها کم کنیم. خوشحالیم که این بازی را بردیم و امیدوارم در بازی های پیش رو هم بتوانیم همین فرایند را ادامه دهیم و 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی صنعت نفت درباره تاثیر تعطیلی طولانی مدت لیگ بر عملکرد تیمش گفت: تعطیلی لیگ قطعا بر عملکرد ما اثر گذاشت. درست است که ما 2 گل زدیم و در بیشتر دقایق بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، اما از نظر بدنی هنوز آماده نیستیم. این موضوع طبیعی است و در تمام جهان می بینید که تیم ها آمادگی 100 درصدی ندارند. ان شاالله تمرین می کنیم و به شرایط آرمانی می رسیم.

سراج درباره بازی بعدی تیمش گفت: هفته آینده بازی خیلی سختی برابر تراکتور داریم. قطعا از همین حالا بازی با پارس جنوبی را فراموش می کنیم و برای بازی با تراکتور که به مراتب سخت تر است، ریکاوری و تمرین می کنیم. تراکتور این هفته نتیجه خوبی نگرفت و بازی بعدی برایش خیلی مهم است. ما کوشش می کنیم برابر تراکتور امتیاز بگیریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 283

به "سراج: برابر تراکتور امتیاز می گیریم، فقط به خاطر طرفداران بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراج: برابر تراکتور امتیاز می گیریم، فقط به خاطر طرفداران بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید