10 بازی ویدیویی که در آن ها نقش حیوانات را برعهده می گیرید

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، در بیشتر بازی های ویدیویی، بازیکنان شخصیت های انسانی را کنترل می نمایند که با توجه به اینکه بازی های ویدیویی به وسیله انسان ساخته می شوند، منطقی است. این یکی از دلایلی است که باعث می گردد بازی کردن به عنوان یک غیرانسان در بازی های ویدیویی بسیار بدیع باشد، به ویژه زمانی که آن شخصیت یک حیوان است. وقتی بازیکنان به عنوان یک اردک در حال چرخیدن در محیط های مختلف هستند یا به عنوان یک بز در شهر خرابکاری می نمایند، همه چیز مجذوب کننده تر و خاص تر می گردد. با اینکه به ندرت عرضه می شوند اما بعضی بازی های ویدیویی به گیمرها اجازه می دهند که به عنوان یک حیوان بازی نمایند که در اینجا به 10 مورد از آن ها خواهیم پرداخت.

10 بازی ویدیویی که در آن ها نقش حیوانات را برعهده می گیرید

10. Stray

تهیه نماینده: Annapurna Interactive / سازنده: BlueTwelve Studio

سال انتشار: 2022

پلتفرم: PS4، PS5، PC, Xbox One, Xbox Series X/S

در Stray شما نقش یک گربه ولگرد را بر عهده می گیرید که از خانواده خود جدا شده و به یک شهر آینده نگرانه در حال زوال رانده شده است. با پیمایش در این هزارتوی نئونی، پر از ربات های کنجکاو و موجودات خطرناک، هدف شما این است که فرار کنید و راه خود را به خانه بیابید. شما می توانید از روی سکو ها بپرید، در فضا های تنگ فرو روید و حتی با پنجه خود به اشیاء ضربه بزنید. با این حال Stray فقط درباره گربه های بامزه نیست. شهر محصور شده ای که آن را کاوش می کنید، یک راز عمیق دارد و با یاری همراه خود یعنی ربات B-12، آن را کشف خواهید کرد. B-12 نه تنها مترجم شما در این دنیای خاص می شود، بلکه ابزاری کلیدی برای حل پازل ها است. دنیای بازی طراحی هنری فوق العاده ای دارد و برای اثری که به وسیله استودیویی نه چندان بزرگ ساخته شده، بیش از حد خوب است. این بازی برای هواداران آثار ماجراجویی و دوستدار گربه ها، پیشنهاد می شود.

9. Untitled Goose Game

تهیه نماینده: .Panic Inc / سازنده: House House

سال انتشار: 2019

پلتفرم: PC, Nintendo Switch, PS4, Xbox One

آیا تا به حال رویای ایجاد هرج و مرج در یک دهکده انگلیسی عجیب و غریب را داشته اید؟ در بازی Untitled Goose، این دقیقا همان کاری است که باید انجام دهید! این بازی مخفی کاری شما را در نقش یک غاز در ماموریتی برای مختل کردن زندگی آرام روستاییان قرار می دهد. در این بازی اهداف شما به طرز لذت بخشی پیش پا افتاده است. شما باید یک ناهار پیک نیک را بدزدید، یک نگهبان را بترسانید، یا به سادگی در میان چای خوردن کسی او را با صدای خود بترسانید. روستاییان بی خبر لایه دیگری از مجذوب کنندهیت را به تجربه اضافه می نمایند. هر شخصیت روال و روش خاص خود را برای واکنش به رفتار های بداخلاقی شما دارد. در این میان انیمیشن های عجیب و غریب و طراحی صدا فقط لحن کمدی بازی را بیشتر می نمایند.

8. Later Alligator

تهیه نماینده: Lindsay Small-Butera / سازنده: Pillow Fight

سال انتشار: 2019

پلتفرم: Nintendo Switch، PC

این بازی ماجراجویی اشاره و کلیک، شما را به شهر نیویورک می برد، با این تفاوت که این شهر کاملا به وسیله تمساح ها مدیریت می شود. شما در نقش پت بازی می کنید، تمساحی که خود را درگیر توطئه ای خانوادگی می بیند که می تواند بنیاد جامعه را متزلزل کند. تحقیقات پت او را به بازار های شلوغ، دورهمی ها و حتی یک قبرستان ترسناک راهنمایی می نماید. با این حال بازی فقط برای گشت و گذار نیست. در طول ماجراجویی بیش از 30 مینی گیم وجود دارد که مهارت ها شما را آزمایش می نماید. از مسابقه تف کردن تخمه هندوانه گرفته تا یک بازی دیوانه وار با صندلی ، این مینی گیم ها گیم پلی را مجذوب کننده نگه می دارند. بعلاوه بازی دارای چندین سرانجام است که شما را وادار می کنید بارها شهر را کاوش کنید و تمام اسرار آن را کشف کنید.

7. Octodad: Dadliest Catch

تهیه نماینده: Young Horses / سازنده: Young Horses

سال انتشار: 2014

پلتفرم: Android, iOS, Nintendo Switch, PC, PS4، PS Vita, tvOS, Wii U, Xbox One

در Octodad: Dadliest Catch، بازیکنان یک شوهر و پدر معمولی را کنترل می نمایند که کار های معمول خود را انجام می دهد و از خانواده اش مراقبت می نماید با این حال او در واقع یک اختاپوس است و اندام هایش شاخک هایی بدون استخوانی هستند که حتی در انجام ساده ترین کار ها به مشکل برمی خورند. کنترل های بازی چالش برانگیز هستند و شما را مجبور می نمایند تا هر حرکت خود را با دقت برنامه ریزی کنید. هرچند که شما در بیشتر مواقع نمی توانید به خوبی این شاخک ها را کنترل کنید و منجر به اتفاقات خنده داری می شوید. این بازی بعلاوه مقداری کاوش در مضامین پدری و حفظ یک زندگی دوگانه را به نمایش می گذارد. از طرفی حالت چندنفره نیز وجود دارد که در آن حداکثر چهار بازیکن می توانند اندام های لرزان اختاپوس را کنترل نمایند که منجر به لحظاتی عجیب و غریب می شود.

6. قورباغه Detective: The Entire Mystery

تهیه نماینده: / سازنده: Grace Bruxner

سال انتشار: 2022

پلتفرم: PC, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch, PS4, PS5

این بازی ماجراجویی عجیب و غریب در سبک اشاره و کلیک، همانطور که از عنوان آن پیداست شما را در نقش قورباغه ای سرسخت که در واقع یک کارآگاه است، قرار می دهد. در این بازی قورباغه، با سه پرونده هیجان انگیز مقابله می نماید و شما را وادار می نماید در پی سرنخ ها، بازپرسی از مظنونان عجیب و غریب و کشف راز های خنده دار بگردید. البته شما با اینکه سرنخ هایی پیدا خواهید کرد و معما ها را حل خواهید کرد، اما مجذوب کنندهیت بازی در دیالوگ ها، شخصیت های عجیب و غریب و کمدی بی نظیر آن نهفته است. گیم پلی بازی نیز به گونه ای ساخته شده که برای بازیکنان در تمام سطوح مهارتی مناسب است. در نتیجه چه از علاقه مندان باتجربه بازی های پلیسی باشید و چه تازه واردی که در پی یک ماجراجویی دلچسب است، این بازی شما را سرگرم خواهد نمود.

5. 3 Goat Simulator

تهیه نماینده: Coffee Stain Studios / سازنده: Coffee Stain Studios

سال انتشار: 2022

پلتفرم: PC, Android, iOS, Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, Nintendo Switch

بازی Goat Simulator 3 شما را در نقش یک بز به جزیره وسیعی می برد که مملو از شهروندان، چالش های عجیب و غریب، و فرصت های بی سرانجام برای خرابکاری است. با این حال در این نسخه شما محدود به بازی در نقش یک بز تنها نیستید و بازی یک گیم پلی کوآپ چهار نفره را نیز معرفی می نماید. در واقع شما می توانید با سه نفر از دوستان خود در در سن آنگورا پرسه بزنید، فوتبال بازی کنید یا هر جور که دوست دارید، خرابکاری کنید. این بازی بعلاوه دارای هفت مینی گیم است که مجذوب کنندهیت خاص خود را دارند و عنصر رقابت را به بازی اضافه نموده است.

4. Everdream Valley

تهیه نماینده: Finji / سازنده: Infinite Fall

سال انتشار: 2017

پلتفرم: PC, PS4, Nintendo Switch, Xbox One, iOS

بازی Everdream Valley یک شبیه ساز کشاورزی منحصر به فرد است که به بازیکنان امکان می دهد تمام جنبه های زندگی در مزرعه، از جمله حیوان بودن را تجربه نمایند. بازی ماجرای یک کودک را دنبال می نماید که به پدربزرگ و مادربزرگ خود یاری می نماید تا مزرعه خود را بازسازی و تمیز نمایند. در نتیجه بازیکنان روزانه به مزرعه، آوردن حیوانات، کشت محصولات و تعمیر حصار ها و ساختمان های آسیب دیده یاری می نمایند. در شب، بازیکنان می توانند کنترل حیوانات مزرعه خود را به وسیله سکانس های رویایی بدست بگیرند. پس از باز کردن توانایی کنترل حیوانات مزرعه به وسیله رویا ها، Everdream Valley به بازیکنان این امکان را می دهد تا از توانایی های منحصر به فرد حیوانات برای تکمیل مینی گیم ها و چالش هایی استفاده نمایند که به نفع مزرعه است.

3. Night In The Woods

تهیه نماینده: Finji / سازنده: Infinite Fall

سال انتشار: 2017

پلتفرم: PC, PS4, Nintendo Switch, Xbox One, iOS

بازی Night In The Woods ماجرای گربه ای به نام بوروفسکی پس از ترک تحصیل از دانشگاه را روایت می نماید که به خانه برمی شود تا دوباره با زندگی و دوستان قدیمی خود ارتباط برقرار کند. در کنار یک تمساح سیگاری، یک روباه بیش فعال و یک خرس، بوروفسکی در زادگاهش یعنی Possum Springs کاوش می نماید و با تغییراتی روبرو می شود که در زمانی که او رفته، اتفاق افتاده است. این بازی با تمرکز بر کاوش و دیدار با مردم، کار درخشانی را برای ثبت اسرار زندگی به روشی خلاقانه و کمدی انجام می دهد. به نوعی داستانی در خصوص کنار آمدن با این که چگونه بزرگ شدن، نحوه تعامل افراد با دنیا را تغییر می دهد، وقتی که به وسیله حیوانات گفته شود، انگار هضم آن آسان تر است.

2. Lil Gator Game

تهیه نماینده: Playtonic Games / سازنده: MegaWobble

سال انتشار: 2022

پلتفرم: Nintendo Switch, PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S

بازی Lil Gator Game یک اثر ماجراجویی شایان ستایش است که در آن بازیکنان کنترل یک تمساح زیبا را در دست می گیرند که در حال کاوش در دنیا و دوستیابی است. بازیکنان می توانند از منطقه ها مختلف بالا بروند، شنا نمایند، در طراف نقشه سر بخورند و در پی شخصیت های مختلف برای دوستی در بالای کوه ها و در وسط جنگل ها باشند. این بازی بچگانه با جلوه های بصری فوق العاده چشم نواز و فضایی به شدت آرام بخش، به بازیکنان پلتفرمی برای کاوش در درون خود با شخصی سازی تمساح خود و توانایی رشد و یادگیری از رویارویی با دوستان و یاری به مسائل آن ها ارائه می دهد.

1. Teacup

تهیه نماینده: Whitethorn Games / سازنده: Smarto Club

سال انتشار: 2021

پلتفرم: Nintendo Switch, PC, PS4, Android, Xbox One, iOS

بازی Teacup یک اثر ماجراجویی روایت محور کوتاه است که داستان قورباغه ای شیرین و متحرک به نام فنجان چای را روایت می نماید که قبل از مهمانی خود به ماجراجویی می پردازد تا چای تهیه کند. در این بازی به بازیکنان لیستی از مواد لازم برای جمع آوری داده می شود که می توان آن ها را به هر ترتیبی که دوست دارید، جمع آوری کرد. در این میان بازیکنان می توانند شخصیت های مختلفی را دیدار نمایند و در ازای یاری هایی به آن ها، راه خود را هموارتر نمایند. قورباغه داستان یک دوزیست خجالتی و درون گرا است که عاشق مطالعه کردن و چای است و مهمانی هایی برگزار می نماید تا با دیگران بیشتر معاشرت کند. در واقع این بازی چشم نواز به گونه طراحی شده است که با دقت، در موضوع اضطراب اجتماعی کاوش می نماید و تجربه آن خالی از لطف نیست.

منبع: Gamerant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1403 بروزرسانی: 22 خرداد 1403 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1507

به "10 بازی ویدیویی که در آن ها نقش حیوانات را برعهده می گیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 بازی ویدیویی که در آن ها نقش حیوانات را برعهده می گیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید