ضرورت ارتقا زیرساخت های مرزهای تجاری خوزستان برای توسعه صادرات

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرنگاران/خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: زیرساخت های مرزهای تجاری خوزستان برای توسعه صادرات باید ارتقا پیدا کند.

ضرورت ارتقا زیرساخت های مرزهای تجاری خوزستان برای توسعه صادرات

امیرحسین نظری در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: خوزستان دارای ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه صادرات است و باید از این ظرفیت ها برای افزایش اندازه صادرات غیر نفتی از خوزستان به مقاصد مدنظر استفاده گردد.

وی اضافه کرد: زیرساخت ها و امکانات در مرزهای تجاری خوزستان برای توسعه صادرات و فعالیت های مالی ضعیف است که باید برای توسعه صادرات غیر نفتی این زیرساخت ها توسعه یابد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: اگر امکانات در مرزهای تجاری خوزستان تقویت گردد شاهد افزایش صادرات و ارز آوری به استان و کشور خواهیم بود و این مساله بعلاوه می تواند به حل مشکل اشتغال استان یاری کند.

نظری بیان کرد: در خوزستان ظرفیت های بسیار خوبی در بخش فراوری و صادرات وجود دارد که باید تقویت شوند تا شاهد تاثیر مطلوبی در پیشبرد اهداف مالی استان باشیم.

وی ادامه داد: ما می توانیم با توسعه تجارت و صادرات، فراوری را در خوزستان نجات دهیم و زمینه ساز رشد فراوری، ایجاد اشتغال و ارز آوری در خوزستان باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه مرزهای آبی خوزستان ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات هستند، گفت: یکی از راه های توسعه تجارت و صادرات، مرزهای آبی است که متاسفانه در خوزستان زیرساخت ها و امکانات در بخش صادرات از این طریق ضعیف است و باید کوشش گردد تا زیرساخت های صادرات در این بخش ارتقا یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1076

به "ضرورت ارتقا زیرساخت های مرزهای تجاری خوزستان برای توسعه صادرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ارتقا زیرساخت های مرزهای تجاری خوزستان برای توسعه صادرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید