طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی ???? کافی شاپی خوشمزه به 5 روش

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، برای درست کردن خانگی هیچ محدودیتی در ترکیب طعم ها و میوه ها وجود ندارد، اما به هر حال گاهی اوقات بعضی اسموتی ها طعم بسیار لذیذتری نسبت به بقیه دارند. اسموتی انبه کیوی از آن دسته اسموتی های خاصی است که هم برای افزایش انرژی و جذب ویتامین های مورد احتیاج بدن مفید است و هم طعم و مزه بسیار لذیذی دارد. در این مقاله از سرویس در می توانید با طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در خصوص درست کردن اسموتی انبه و کیوی پاسخ خواهیم داد.

طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی ???? کافی شاپی خوشمزه به 5 روش

آموزش طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی ساده

مدت زمان آماده سازی: 10 دقیقه

مواد لازم برای تهیه اسموتی انبه و کیوی

  • انبه: 2 عدد کوچک
  • کیوی: 4 عدد
  • ماست: 1 لیوان فرانسوی دسته دار
  • شکر (اختیاری): 2 قاشق غذاخوری

مراحل طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی

با مراحل درست کردن اسموتی انبه و کیوی ساده که جزو است آشنا شوید.

مرحله اول؛ ریختن مواد اسموتی در مخلوط کن

در اولین مرحله از آموزش طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی باید پوست انبه را جدا کنید و آن را خرد کنید. سپس پوست کیوی ها را جدا کرده و آن را همراه با انبه های خرد شده در مخلوط کن بریزید. سپس ماست و در صورت احتیاج کمی شکر را هم اضافه کنید.

مرحله دوم؛ میکس کردن اسموتی

بعد از این که همه مواد اسموتی را در مخلوط کن ریختید، دستگاه را روشن کنید تا مواد اسموتی کاملاً با هم ترکیب شوند. بعد از آماده شدن اسموتی انبه و کیوی آن را در لیوان بریزید و میل کنید. در صورت تمایل می توانید ماست را حذف کنید و از مقداری آبمیوه به جای آن بهره ببرید.

طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی با اسفناج

مواد لازم برای تهیه اسموتی انبه و کیوی با اسفناج

  • کیوی: 1 عدد
  • توت فرنگی میانه: 3 عدد
  • انبه خرد شده: 1/2 لیوان فرانسوی دسته دار
  • موز: 1/2 لیوان فرانسوی دسته دار
  • برگ اسفناج ریز: 15 عدد
  • دانه چیا: 1/2 قاشق چای خوری
  • آب: 1/2 لیوان فرانسوی دسته دار

مراحل طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی با اسفناج

از جمله این است که سرشار از آهن است و یکی از برترین گیاهان برای اضافه کردن به اسموتی محسوب می گردد. برای درست کردن اسموتی انبه و کیوی با اسفناج باید از اسفناج های ریز بهره ببرید. در ادامه می توانید با مراحل درست کردن اسموتی انبه و کیوی با اسفناج آشنا شوید.

مرحله اول؛ منجمد کردن میوه ها

در اولین مرحله از درست کردن اسموتی انبه و کیوی با اسفناج باید انبه و کیوی را برای چند ساعت در فریزر بگذارید تا منجمد شوند. استفاده از میوه های یخ زده برای تهیه این اسموتی مناسب تر است.

مرحله دوم؛ میکس کردن مواد اسموتی

بعد از چند ساعت انبه، موز و کیوی منجمد را همراه با مقداری آب در مخلوط کن بریزید و خوب با هم میکس کنید. بعد از این که اسموتی آماده شد، دانه چیا را که از قبل چند دقیقه در آب خیسانیده اید به اسموتی اضافه کنید و اسموتی را بلافاصله میل کنید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه چند مدل اسموتی انبه و موز

طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی با موز

مواد لازم برای تهیه اسموتی انبه و کیوی با موز

  • کیوی رسیده: 5 عدد
  • انبه: 1 عدد
  • لیموترش تازه: 1 عدد
  • عسل: 3 تا 4 قاشق غذاخوری
  • یخ (اختیاری): 3 تکه

مراحل طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی با موز

اسموتی انبه کیوی با موز یکی از کامل ترین و خوش طعم ترین است. شما می توانید از این اسموتی به عنوان یک کامل یا برای حفظ سلامت بدنتان به صورت هفتگی یا روزانه بهره ببرید. در ادامه می توانید با مراحل درست کردن اسموتی انبه و کیوی آشنا شوید.

مرحله اول؛ آماده کردن مواد اسموتی

در اولین مرحله از درست کردن اسموتی انبه کیوی باید پوست انبه و موز را جدا کنید و آن ها را خرد کنید. سپس کیوی های رسیده را بردارید و پوست آن ها را نیز جدا کنید.

مرحله دوم؛ میکس کردن اسموتی

در این مرحله باید موز، انبه و کیوی خرد شده را همراه با آب یک عدد لیموترش تازه، مقداری عسل و تکه های یخ در مخلوط کن بریزید و خوب با هم ترکیب کنید. سپس اسموتی را بلافاصله میل کنید.

طرز تهیه اسموتی انبه کیوی با شیر نارگیل

مواد لازم برای تهیه اسموتی انبه کیوی با شیر نارگیل

  • کیوی: 1 عدد
  • بستنی شیر نارگیلی: 1/4 لیوان فرانسوی دسته دار
  • انبه تازه خرد شده: 1 لیوان فرانسوی دسته دار
  • آب لیمو ترش تازه: 1 قاشق چای خوری
  • شیر نارگیل: 1/2 لیوان فرانسوی دسته دار
  • یخ: 7 تا 8 تکه

مراحل طرز تهیه اسموتی انبه کیوی با شیر نارگیل

اضافه کردن به اسموتی خانگی می تواند فواید و مزیت های اسموتی را تا چندین برابر افزایش دهد. اگر دوست دارید یک اسموتی کاملاً گیاهی با شیر گیاهی درست کنید، پیشنهاد می گردد حتماً اسموتی انبه کیوی با شیر نارگیل را امتحان کنید. در ادامه می توانید با طریقه درست کردن این مدل اسموتی انبه و کیوی آشنا شوید.

مرحله اول؛ آماده کردن مواد اسموتی

در اولین مرحله از طرز تهیه اسموتی انبه کیوی باید پوست و هسته انبه را جدا کنید. سپس یک عدد کیوی رسیده بردارید و پوست آن را جدا کنید و برای تهیه اسموتی کنار بگذارید.

مرحله دوم؛ میکس کردن مواد اسموتی

در این مرحله باید انبه های خرد شده را همراه با کیوی، شیر نارگیل و مقداری شیر نارگیل در مخلوط کن بریزید. دستگاه را روشن کنید و همه مواد را با هم ترکیب کنید و سپس اسموتی را بلافاصله میل کنید. هر لیوان از این اسموتی 251 کالری دارد.

طرز تهیه اسموتی 2 رنگ کیوی و انبه

مواد لازم اسموتی کیوی و انبه چند رنگ

  • کیوی: 3 عدد
  • انبه: 1 عدد
  • عسل: 2 قاشق غذاخوری

مراحل طرز تهیه اسموتی 2 رنگ کیوی و انبه

سرو کردن و دو رنگ معمولاً برای پذیرایی از مهمان و اعضای خانواده مجذوب کننده تر است. درست کردن این اسموتی راحت تر از آن چیزی است که فکرش را کنید. در ادامه می توانید با روش درست کردن اسموتی دو رنگ انبه و کیوی آشنا شوید.

مرحله اول؛ منجمد کردن میوه ها

در اولین مرحله از طرز تهیه اسموتی 2 رنگ کیوی و انبه باید پوست کیوی و انبه را جدا کنید و میوه ها را خرد کنید. سپس آن ها را در ظرف های جداگانه در فریزر قرار دهید تا برای چند ساعت منجمد شوند.

مرحله دوم؛ درست کردن لایه انبه

برای آغاز ابتدا لایه زرد رنگ اسموتی را آماده می کنیم. انبه های یخ زده را از فریزر بیرون بیاورید و همراه یک قاشق در مخلوط کن بریزید. دستگاه را روشن کنید تا انبه ها کاملاً میکس شوند. سپس نصف لیوان را با آن پر کنید و لیوان را برای چند دقیقه در فریزر بگذارید.

مرحله سوم؛ درست کردن لایه کیوی اسموتی

بعد از آماده شدن لایه انبه، باید به سراغ لایه دوم بروید. برای درست کردن لایه کیوی اسموتی باید کیوی های یخ زده را از فریزر خارج کنید. سپس آن ها را همراه با 1 قاشق عسل در مخلوط کن بریزید و خوب میکس کنید. لیوان اسموتی را از فریزر خارج کنید.

سپس با یاری قاشق و به آرامی کیوی میکس شده را در لیوان بریزید. باید این کار را به آرامی انجام دهید تا میوه ها با هم ترکیب نشوند. بعد از آماده شدن اسموتی بلافاصله آن را سرو کنید تا ظاهر اسموتی کیوی انبه دو رنگ شما به هم نریزد.

نکات و فوت و فن های طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی

*برای تهیه اسموتی انبه و کیوی باید از کیوی های رسیده و کاملاً سالم بهره ببرید.

*برای درست کردن اسموتی انبه و کیوی بهتر است انبه را برای چند ساعت در فریزر بگذارید و بعد اسموتی را آماده کنید. این کار موجب می گردد تا اسموتی شما طعم و بافت بهتری پیدا کند.

*برای خوش عطر شدن اسموتی انبه کیوی می توانید مقداری آب لیموترش تازه به همراه پوست لیمو به اسموتی اضافه کنید.

سوالات متداول

طریقه درست کردن اسموتی دو رنگ انبه کیوی چگونه است؟

برای درست کردن اسموتی انبه و کیوی باید انبه و کیوی منجمد شده را به صورت جداگانه با یک قاشق عسل میکس کنید و در لیوان بریزید.

چرا در طرز تهیه اسموتی انبه کیوی از میوه های یخ زده استفاده می گردد؟

در طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی بهتر است انبه را برای چند ساعت در فریزر بگذارید و بعد اسموتی را آماده کنید. این کار موجب می گردد تا اسموتی شما طعم و بافت بهتری پیدا کند.

منابع: hostessatheart، reneenicoleskitchen، yummyaddiction، veggiechick

منبع: افق کوروش
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1294

به "طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی ???? کافی شاپی خوشمزه به 5 روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه اسموتی انبه و کیوی ???? کافی شاپی خوشمزه به 5 روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید