فینال مسابقات قهرمانی کشور دوی کوهستان 28 شهریور ماه برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مرحله فینال مسابقات قهرمانی کشور دوی کوهستان طبق پروتکل های بهداشتی روز 28 شهریور ماه در منطقه البرز مرکزی برگزار خواهد شد.

فینال مسابقات قهرمانی کشور دوی کوهستان 28 شهریور ماه برگزار می شود

مهدی داورپور مسئول برگزاری مسابقات دوی کوهستان در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: فینال هفتمین دوره مسابقات دوی کوهستان قهرمانی کشور 28 شهریور ماه در منطقه البرز مرکزی برگزاری می شود. این مسابقات از پارک جمشیدیه شروع می شود و به سمت کلکچال، قله توچال، ایستگاه هفت، ایستگاه پنج تله کابین به پناهگاه شیرپلا ادامه یافته و به همان نقطه اول پایان می یابد.

وی در ادامه افزود: 17 و 31 مرداد ماه مسابقات مرحله مقدماتی برگزار گشت و منتخبان آنها به مرحله فینال راه یافتند که 9 نفر در بخش بانوان و 32 نفر در بخش آقایان در این مرحله رقابت می کنند.

مسئول برگزاری مسابقات دوی کوهستان به برگزاری این رقابت ها در هر سال اشاره کرد و گفت: ما هر ساله دو مسابقه قهرمانی کشور و جام فجر را برگزار می کنیم که قهرمانی کشور در شش ماهه ابتدایی سال و جام فجر در دو ماهه پایانی سال برگزار می شود و امسال هم به دلیل شیوع ویروس کرونا شکل برگزاری مسابقات تغییر کرد یعنی متناسب با پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا و اطلاعیه و بخشنامه های وزارت ورزش و جوانان سعی کردیم مسابقات را به صورت غیرمتمرکز برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 394

به "فینال مسابقات قهرمانی کشور دوی کوهستان 28 شهریور ماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال مسابقات قهرمانی کشور دوی کوهستان 28 شهریور ماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید